חדשות

מצטיינות "עמל" מהנגב

חדשות3 בינואר 2019    2 דקות
0

המורות נטליה פינצ'בסקי ואמנה אבו גאנם, מבתי הספר הרב תחומיים "עמל" בבאר שבע ובתל שבע זכו באות הצטיינות של רשת החינוך

מצטיינות "עמל" מהנגב
נטליה פינצ'בסקי. "אם מעניין לי, יהיה מעניין גם למורים ולתלמידים" | צילום: רפי דלויה

נטליה פינצ'בסקי (רכזת מצוינות, מורה ורכזת אנגלית בבית הספר הרב תחומי "עמל רמות" ע"ש ניומן בבאר שבע זה 20 שנה) ואמנה אבו גאנם (מבית הספר הרב תחומי "עמל דקלים" בתל שבע, מורה לעברית, מחנכת, רכזת פדגוגית, חברה בצוות ההנהלה וחלק מבית הספר מזה 6 שנים) היו בין המורים ועובדי המינהל, שקיבלו באחרונה, אותות הצטיינות מרשת "עמל", במסגרת אירוע, שהתקיים ב"סינמה סיטי" גלילות. כמו כן, בית הספר הרב תחומי "עמל אמירים" שבאופקים, בניהולה של אפרת בוהדנה, קיבל תעודת הצטיינות מטעם "עמל" על הישגו בהתברגות לרשימת בתי הספר הערכיים של משרד החינוך בשנת הלימודים התשע"ח.

אמנה אבו גאנם. "מצליחה ליצור קשר מיוחד עם ההורים והמורים והתלמידים" | צילום: רפי דלויה

בנימוקי ועדת הפרס לגבי הצטיינות פינצ'בסקי נכתב, בין היתר: "נטליה היא מורה יזמית, שעוסקת בפיתוח שיטות הוראה, המעניקות מענה ייחודי ומותאם לכל תלמיד. היא מאמינה, שכל תלמיד יכול להצליח, ותעשה כל שביכולתה לעזור לו. נטליה מעודכנת בדרכי הוראה חדשניות מכל העולם, ומציעה אותן לצוות, מחדשת ומטמיעה. היא יזמה ופיתחה אתר ללימוד אנגלית, המכיל את כל תוכנית הלימודים באנגלית, ומשמש תלמידים ומורים בכל הארץ, זאת בנוסף לספרי לימוד שכתבה. המוטו של נטליה: 'אני מחפשת אתגרים, כדי שיהיה לי מעניין; אם מעניין לי, יהיה מעניין גם למורים ולתלמידים'".

ואילו בין נימוקי הוועדה באשר להצטיינות אבו גאנם, צוין: "אמנה מצליחה ליצור קשר מיוחד עם ההורים והמורים והתלמידים, בונה חליפה אישית לכל תלמיד, ומובילה אותו להצלחה. היא מלווה ומקדמת תהליכים חינוכיים, חברתיים וערכיים בבית הספר ובקהילה, תוך מודעות לתהליכים הפועלים על החברה. אמנה פועלת לבניית קשרים בין ההורים לבית הספר בפרויקטים שונים. היא הובילה יום חשיפה להורים בהקשר ללמידה משמעותית, ארגנה אירוע הצגת תוצרי למידה, ויזמה יום לאימהות לחיזוק הקשר עם בית הספר. בנוסף לכל אלו, אמנה מובילה את פרויקט FIRST בבית הספר, מלווה את המעורבות החברתית בו, עוזרת במציאת פיתרונות יצירתיים להתנדבות של הבנות, ותומכת בשילוב החינוך הבלתי פורמלי בחיי בית הספר".

מנכ"לית קבוצת "עמל", עו"ד רוית דום עיני: "המורים ועובדי המנהל המסורים של הרשת מעצבים את פני הדור הבא שלנו ואת עתיד החברה והמדינה, ומהווים דוגמה ומופת לאחרים. תלמידי בתי הספר שלנו נמצאים בידיכם האמונות. אתם מאירים את מקצוע ההוראה באור גדול, ובזכותכם תלמידינו רוכשים ידע נרחב, יצירתיות מפותחת, ערכים תרבותיים וחברתיים ויכולת להתמודד בהצלחה עם אתגרי המחר. רף המצוינות הגבוה, שקבעתם בעשייתכם הברוכה, הוא הערובה להצלחתה של 'עמל' בעשייתה החינוכית החדשנית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה