חדשות

שר האוצר בעד שמעון מזוז

חדשות11 בנובמבר 2018    2 דקות
0

משה כחלון ובכירים נוספים, לא רק מהנגב, הביעו ביום חמישי האחרון, תמיכה חד משמעית במועמדות מזוז לראשות מועצת מיתר

שר האוצר בעד שמעון מזוז
הגיע לדרום, למעון מזוז. השר כחלון במיתר | צילום: אפרת שהרבני

לא בכל יום מגיעים שני שרי ממשלה לא זניחים, ראשי רשויות ובכירים אחרים, כדי לתמוך במועמדותו של מי שרץ לראשות מועצה לא הכי גדולה בעולם. זה מה שקרה, ביום חמישי באחרון, כאשר לבית התרבות במיתר הגיעו, בין היתר, שר האוצר משה כחלון, שר הכלכלה אלי כהן (שניהם ממפלגת "כולנו"), ח"כ מאיר כהן (ממפלגת "יש עתיד", ולשעבר ראש עיריית דימונה), ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש מועצת להבים היוצא אלי לוי וחברת מועצת העיר דימונה החדשה מיכל אבו, כדי להצהיר על תמיכה במועמדות שמעון מזוז (גזבר עיריית דימונה הוותיק) לראשות המועצה, בסיבוב השני בבחירות, שיתקיים ביום שלישי השבוע.

בדברי התמיכה של השר כחלון במזוז, אמר שר האוצר, שאומנם ביטון הוביל לחתימת הסכם הגג הגדול (בהיקף של 5.5 מיליארד שקלים!) בין עיריית דימונה למדינה, אך ה"אופרטור" שהוביל את ההסכם בפועל היה הגזבר שלו, מזוז. השר הוסיף, שמזוז דאג גם למנוע בעיות שונות מרשויות שכנות לדימונה למרות שהוא משמש כאמור כגזבר עיריית דימונה, ושהוא דרש וקיבל את הסמכות לבצע את עבודות הפיתוח של אתרי הבנייה בעיר (במסגרת הסכם הגג), לטובת תושבי דימונה.

מעריץ את מזוז. ביטון מדבר למען הגזבר שלו | צילום: אפרת שהרבני

כחלון הדגיש, שבתשובה לבקשת מזוז ליצור סרטון תמיכה במועמדותו לראשות מועצת מיתר, ענה השר שהוא הוא איננו יכול להסתפק בהבעת תמיכה מוסרטת בלבד, ושלכן הוא הגיע למיתר, כדי לראות את התושבים, להסתכל להם בעיניים, ולומר להם שמזוז הוא המועמד הטוב ביותר לראשות המועצה: "אתם רוצים מיתר יותר טובה? מזוז. הוא האיש". לדבריו, כראש הרשות במיתר, מזוז "הולך לרדת בשכר, וזאת הקרבה, זאת הקרבה".

הוא ציין, שביטון מעריך ואף מעריץ את הגזבר שלו, שיכול היה לעשות עוד הרבה למען דימונה, אבל בחר דווקא לתרום לתושבי מיתר, "וזה מה ששבה את ליבי". תחת מזוז, "מיתר הולכת להכפיל את עצמה", וכחלון "לא מכיר הרבה, שיש להם את הניסיון" של מזוז, שבאמצעותו תיושם הכפלת יישוב הווילות היוקרתי. על כן, הוא בחר להגיע בשעת ערב ליישוב הדרומי, ורק בתום האירוע לנסוע לביתו שבחיפה הצפונית, כך שיוכל להגיד ש"אני מבחינתי עשיתי הכל, כדי שלכם יהיה הכי טוב, את מזוז לראשות המועצה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה