חדשות

הסגל הזוטר באב"ג מתחיל את שנת הלימודים

חדשות25 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

לאחר יותר משבוע וחצי של שביתה, הגיעו הנהלת האוניברסיטה וראשי ארגון הסגל הזוטר להבנות, "המהוות פריצת דרך", כהגדרת ראשי הארגון

הסגל הזוטר באב"ג מתחיל את שנת הלימודים
סייעה להגיע להבנות? הפגנת הסגל הזוטר והבכיר, השבוע | צילום: יח"צ ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון

הסתיימה שביתת הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון. ל"שבע" נמסר, שבתום מו"מ קדחתני בין הנהלת האוניברסיטה לארגון הסגל הזוטר, שהחל אתמול (רביעי) בשעות הבוקר, הגיעו אמש, הצדדים להבנות, המהוות "פריצת דרך" (כהגדרת אנשי הארגון) באשר לתנאי ההעסקה של הסגל הזוטר באב"ג. כתוצאה מכך, שבו הבוקר הלימודים במוסד לסדרם, ולמעשה פתחו חברי הסגל את שנת הלימודים האקדמית, באיחור של יותר משבוע וחצי…

בין השאר, סיכמו הצדדים, שתישמר זכותם של העובדים לימי מחלה ואבל, לראשונה בתולדות האוניברסיטאות יתקיים למאות עובדים הסדר הודעה מוקדמת על פיטורין בשנה האקדמית הבאה (לכל המאוחר עד ה-15 ביולי בכל שנה), תשולם תוספת שכר של כ-20 אחוזים לחברי המסלול המקביל (לאחר קיפוח שנמשך עשורים), תיושם שקיפות בהגדרת משימות לבודקי עבודות, יחולו שיפורים בהליכי מינוי דוקטורנטים לדרגת מדריך (כנהוג באוניברסיטאות האחרות), יופעל מנגנון לטיפול בעיכוב הוצאת מינויים לתלמידי מחקר, ותימנע פגיעה בהחזרי הוצאות הנסיעה של תלמידי המחקר הנוכחיים.

כזכור, ביום שני השבוע, הביעו כ-300 חברי הסגל האקדמי הזוטר והבכיר באב"ג, סטודנטים ומזדהים, את תמיכתם בדרישות הארגון, בהפגנה שנערכה בקמפוס המרכזי של האוניברסיטה, במחאה על מה שהוגדר כתנאי העסקה פוגעניים.

יו"ר ארגון הסגל הזוטר, עמית שמרת: "גאים לסיים קרוב לשבועיים של שביתה, בראש מורם ועם שורה של הישגים דרמטיים עבור הסגל האקדמי הזוטר, שיבטיחו ביטחון תעסוקתי והעסקה הוגנת ל-75 אחוזים מסגל ההוראה באוניברסיטה".

ואילו דובר אב"ג, אמיר רוזנבליט, מסר ש"שביתת הסגל הזוטר באוניברסיטת בן גוריון הסתיימה. החל מהבוקר, הסגל שב לעבודה סדירה. המו"מ יימשך עד להגעה להסכם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה