חדשות

15 שנות מאסר לדרומי ששידר באינטרנט עבירות מין שביצע בבתו

חדשות25 באוקטובר 2018    2 דקות
0

חולני: בין 2016 ל-2017, העביר הנאשם באמצעות תוכנת ה"סקייפ" (בזמן אמת!) צילומים שלו מבצע בבת ה-4 גם מעשי סדום!

15 שנות מאסר לדרומי ששידר באינטרנט עבירות מין שביצע בבתו
צילום אילוסטרציה: אדי ישראל

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) 15 שנות מאסר על תושב הדרום, שהורשע בביצוע שורה של עבירות מין חריגות בחומרתן בבתו, בעת שהייתה כבת 4, במשך כ-10 חודשים.

ל"שבע" נמסר, שלפי כתב האישום המתוקן (בו הודה הנאשם), בין 2016 ל-2017, הוא נהג להתכתב באמצעות תוכנת ה"סקייפ" עם גולשים, שהתעניינו בתכנים פדופיליים. במהלך השיחות, נהג הנאשם לציין, שהוא מבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בבתו הקטינה, תוך תיאור גרפי ומפורט של מעשיו. בהמשך, שידר למשתמשים האחרים, ובזמן אמת, את הפגיעה שהוא מבצע בבת, בתמורה לפגיעתם של המשתמשים בבנותיהם או לסכומים כספיים, כל זאת לשם גירויו וסיפוקו המיני.

בחלק מהמקרים, לפי הזמנה מראש מצד המשתמשים הנוספים, צילם הנאשם את בתו הקטינה, תוך שהוא מבצע בה עבירות, כאשר היא ערומה ומצולמת לצד הקדשה למשתמשים, לצורך הוכחת אותנטיות התמונה. כדי לבצע את המעשים, הוא המתין שבתו ואשתו יירדמו, וכך יוכל לבצע את זממו ללא הפרעות. כך פגע הנאשם בבתו בזמן שישנה, ובהיעדר יכולת להבין או להתנגד למעשיו.

הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון, שלא כלל הסכמות לעניין העונש, בביצוע העבירות: מעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, סחר בבני אדם, מעשה מגונה בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, שידול למעשה מגונה בנסיבות אינוס, עשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי, וכן החזקת ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה והטרדה מינית.

התיק, שנוהל בידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד ממחלקת הסייבר בפרקליטות, נחקר ביחידה 105, השייכת ללהב 433. היחידה הוקמה כחלק מהמטרה להגביר את מוכנות האכיפה לפשיעה כלפי קטינים ברשת. היא פועלת יחד עם מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה למאבק בפדופיליה מקוונת.

ממחלקת הסייבר בפרקליטות נמסר: "מדובר בתיק חמור וייחודי; חשיפה נדירה של שיטת פעולה של פדופילים ברחבי האינטרנט, היוצרים קשר אישי מול פדופילים אחרים, לצורך מסחר בסרטונים בייצור עצמי של תכנים פדופיליים. הנאשם, בעודו נמצא בביתו ובחיק משפחתו, ביצע במשך 10 חודשים, שורה של עבירות מין בבתו, שגילה היה פחות מ-4 שנים. אז, הוא סחר בחומרים שצילם עם פדופילים אחרים ברחבי העולם, דרך אפליקציית ה'סקייפ', והעביר להם את התמונות והסרטונים שצילם, תמורת תשלום ובתמורה לקבלת חומרים דומים, בהם הם פוגעים בילדותיהן הקטינות. את העבירות ביצע הנאשם באמצעות מחשב וטלפון חכם, וכלל לא נדרש לצאת את פתח ביתו, במטרה לבצען. בית המשפט גזר עליו עונש של 15 שנות מאסר מאחורי סורג ובריח, לצד פיצוי למתלוננת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה