חדשות

"הגומל" עם המנהל

חדשות19 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

עם החזרה לשגרה, לאחר שהושבתו הלימודים בעקבות פגיעת הטיל בבית משפחת תמנו בבאר שבע, סייר מנהל המחוז, יחד עם אנשי הנהלת המחוז בבתי הספר בשכונת רמות ופגש צוותי הוראה ותלמידים רבים, בהם גם ילדי משפחת תמנו, שביתם נחרב

"הגומל" עם המנהל
מנהל מחוז דרום במשרד החינוך עם התלמידים | צילום: באדיבות משרד החינוך

לפני כשבועיים בלבד נכנס רם זהבי לתפקידו החדש כמנהל מחוז הדרום של משרד החינוך. זהבי (50), תושב נתניה, מסתגל במהרה למאפייניו הייחודיים של הדרום ובתוך כך גם למציאות הביטחונית ההפכפכה באזור.

מנהל המחוז סייר, יחד עם אנשי הנהלת המחוז בבתי הספר בשכונת רמות ופגש צוותי הוראה ותלמידים רבים, בהם גם ילדי משפחת תמנו, שביתה נפגע מהגראד השבוע. זהבי שוחח עמם, חיזק אותם והציע לצוותים כל סיוע נדרש ואף הצטרף לתפילת "הגומל" שהתקיימה בבית הספר הדתי בו לומדים האחים תמנו.

שיבח את הצוות החינוכי | צילום: באדיבות משרד החינוך

כשהגיע מנהל המחוז לבית הספר בן גוריון, סיפר לו צוות המורים כי בשיעור החינוך שהתקיים בשעה הראשונה, מיד עם החזרה לשגרה התקיימה בכיתות שיחה "לאוורור רגשות". התלמידים שיתפו את המורה ואת חבריהם לכיתה בחווייתם האישית ובתחושות שהתעוררו בלילה בו נשמעה האזעקה.

אחת התלמידות סיפרה: "חיפשתי מיד את הכלב שלי, הוא היה עצבני, השתולל ונבח. הרעש של האזעקה הלחיץ אותו. לקחתי אותו איתי לממ"ד". תלמידה אחרת אמרה כי "מי שיש לו אחים קטנים, חשוב שלא נשכח אף אחד ושכולם יכנסו לממ"ד". כשמנהל המחוז פגש את צוותי ההוראה בבתי הספר, הוא שיבח את חוסנם, שוחח איתם והודה להם על הדאגה והשמירה על קשר עם כל התלמידים.

שיתפו בחוויות. התלמידים עם רם זהבי | צילום: באדיבות משרד החינוך

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה