חדשות

מירי תומכת בנילי

חדשות5 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

שרת התרבות והספורט מירי רגב הגיעה לחוג בית בירוחם לרגל השנה החדשה, שקיימה פקודתה לשעבר בדובר צה"ל, המועמדת לראשות המועצה נילי אהרון

מירי תומכת בנילי
הגיעה לתמוך. השרה רגב, אהרון ואנשיה | צילום: "שבע"

חצר ביתה של משפחת זעפרני בירוחם התמלא, אתמול (ג') בכ-150 מתושבי המועצה המקומית, שהגיעו לחוג בית מיוחד במסגרת הקמפיין של מועמדת "הליכוד" לראשות המועצה נילי אהרון.

אהרון סיפרה הבוקר ל"שבע": "במשך כחודשיים, אני עושה חוגי בית בשכונות בירוחם, כמו פעם. באותם חוגים השתתפו גם אישים, כדוגמת גדעון סער ושר התקשורת איוב קרא. אנחנו מגיעים לאמצע שכונה, פותחים כיסאות

דואט לצלילי הפעמונים. יובל קריטי ורגב | צילום: "שבע"

ומפעילים רמקולים. החוג אתמול היה בבית של שירן זעפרני, המועמדת מספר 5 ברשימת 'מחל' למועצה המקומית, ועשינו את זה עם חפלה, שבמרכזה הזמר יובל קריטי (שהזמין את השרה רגב לדואט, לצלילי הפעמונים…)".

מועמדת "הליכוד" לראשות מועצת ירוחם הוסיפה: "השרה אמרה, שהיא רואה חשיבות גדולה בירוחם, ושמשקיעים ביישוב הרבה כספים, אבל השרה לא יודעת לאן הם עוברים, כי היא לא אחראית על סדרי העדיפויות. במקביל, השרה רואה את דימונה ואופקים מתפתחות, כשירוחם עדיין נשארת מאחור, עם אותם תקציבים. היא הבטיחה להשקיע עוד יותר ביישוב בע"ה, והדגישה שהבחירה הנכונה ביותר היא בי וברשימת 'מחל' למועצה, כשכל הממשלה עומדת מאחוריי וגם היא, לא משנה כאיזה תפקיד שלא תהיה; השרה הרי מכירה אותי עוד משירותי בדובר צה"ל (כשרגב הייתה דוברת הצבא – י.ס.ד)".

ואהרון סיכמה: "אני 'קרצייה', נודניקית, ואהיה 'קרצייה' גם אחרי שאבחר לראשות המועצה המקומית. אגב, לפני חוג הבית, נפגשנו אני והשרה רגב עם הרב קראוס, רב הקהילה החרדית בירוחם, שמכריע את הבחירות, וגם לו השרה הסבירה, שיש לי השפעה גדולה בממשלה. האירוע בחצר בית משפחת זעפרני היה ממש טברנה של פעם; יושבים ושרים שירים כמו פעם, נהנים ומחזירים את השמחה, שהייתה חסרה הרבה מאוד זמן בירוחם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה