חדשות

חשד: חברה ובעליה קיזזו חשבוניות פיקטיביות בכ-43 מיליון

חדשות20 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

נגד סייד בן חסין קאמל מרהט וחברת "ס.א.ע.די שירותי מיקור חוץ והסעות בע"מ" הוגש לפני כשלוש שנים כתב אישום בחשד דומה...

חשד: חברה ובעליה קיזזו חשבוניות פיקטיביות בכ-43 מיליון
צילום אילוסטרציה: ארכיון, פנתרמדיה

כתב אישום הוגש, באחרונה, לבית המשפט השלום בבאר שבע, נגד סייד בן חסין קאמל (50) מרהט והחברה שבבעלותו ובניהולו, חברת "ס.א.ע.די שירותי מיקור חוץ והסעות בע"מ", בגין קיזוז של חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף כולל של כ-43 מיליון שקלים.

ל"שבע" נמסר, שכתב האישום הינו תוצר חקירה, שניהלה יחידת חקירות מכס ומע"מ תל אביב יפו, והגישה אותו עו"ד יעל בוקר-יוסף מהלשכה המשפטית במכס ומע"מ באר שבע. כמפורט בכתב האישום, רשומה "ס.א.ע.ד.י" ממרץ 2010 כעוסק מורשה בענף כוח אדם. במהלך התקופה שבין מרץ 2014 לאוקטובר 2015, ניכתה החברה בדוחותיה התקופתיים למע"מ, באמצעות מנהלה, מס תשומות בסך 6,531,579 שקלים, זאת בהתבסס על 99 חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף כולל של 42,818,126 שקלים, בגינן לא בוצעה כל עסקה.

בעשותם כן, הם הגדילו באופן פיקטיבי את הוצאותיהם, והקטינו בכזב את סכום המס לתשלום, הכל במטרה להתחמק או להשתמט מתשלום מס. החשבוניות הפיקטיביות הוצאו על שמם של שלושה עוסקים שונים: חברת "איי.סי.אי.סי אחזקות בע"מ", חברת "טופ קווליטי סרוויס בע"מ" וחברת "י. פרייס החזקות בע"מ", כאמור, למרות שלא בוצעו העסקאות כמפורט בהן עם החברות או מי מטעמן.

יש לציין, שכבר ב-2015 הוגש נגד הנאשמים כתב אישום בבית המשפט השלום בבירת הנגב, המייחס להם עבירות של ניכוי מס תשומות פיקטיביות בסך 1,845,807 שקלים, על סמך 77 חשבוניות מס פיקטיביות, בתקופה שבין יולי 2010 למאי 2012, וההליך בעניין זה עודנו מתנהל בבית המשפט.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה