חדשות

"יום אחד ידקרו נהג"

חדשות13 באוגוסט 2018    2 דקות
0

כך אומרים בוועד עובדי "דן באר שבע" בעקבות תקיפתו של הנהג אמיל אטיאס, המספר: "ירקו לי בעיניים"

"יום אחד ידקרו נהג"
אמיל אטיאס. בשם הנהגים הפגועים | צילום אילוסטרציה: "דן באר שבע" וארכיון "שבע"

התגברות באירועי האלימות באוטובוסים של חברת "דן באר שבע": ביום חמישי האחרון, הותקף נהג קו 22 אמיל אטיאס, בידי 3 נערים צעירים, והוא מתקשה עדיין להתאושש מהטראומה הלא פשוטה שעבר.

אטיאס סיפר ל"שבע": "הילדים בני ה-12 נסעו איתי באוטובוס, אחרי שעלו אליו בשכונה ו' החדשה, ברחוב משה דיין. ב-17:30, כשהגענו לכיוון העירייה, אני שומע פתאום אישה צורחת לי: 'נהג, נהג. ילד עקר את מטף כיבוי האש'! הילד לקח את המטף לסוף האוטובוס, וניסה לפתוח את הנצרה שלו; זה מאוד מסוכן ליד אנשים. עצרתי את האוטובוס באמצע הכביש, קמתי, ואמרתי לו: 'למה אתה נוגע במטף? זה מסוכן, ואתה יכול גם לגרום נזק לעצמך'! הילד ענה לי, שהוא החזיר את המטף למקום שלו, אבל בפועל הוא זרק אותו בכיסא האחורי של האוטובוס. בשלב הזה, היו הרבה צפירות של כלי רכב בכביש, כי חסמתי את התנועה, אז אמרתי לעצמי שאני צריך לעמוד בצד".

ואז, "הגיעו שלושתם, כשאני כבר יושב על כיסא הנהג, ממש לפני נסיעה, וירקו לי בעיניים. הילד עם המטף פתח את הדלת, ושלושתם קפצו מהאוטובוס. לפני זה, איימתי לקרוא למשטרה, והם ירקו עליי עוד פעם. לא יכולתי להגיב, כי אני איש ציבור, אבל כולי רעדתי מעצבים. אחר כך, הבאתי משטרה. השוטרים לקחו ממני עדות, ונתתי להם את הסימנים של הילדים; מה הם לבשו והכל, ואמרתי להם שהם ירדו לקניון 'הנגב'. אני לא יודע מה עשו עם זה. למחרת, היה עוד מקרה דומה של תקיפת נהג, ועוד תושב תקף אתמול מבקרת בהריון".

מוועד העובדים נמסר, בתגובה, שהוועד ביקש להשבית את החברה, בעקבות האירוע החמור, אבל עקב שהותו בחו"ל של מנכ"ל החברה טל כהן, והכבוד שהם רוחשים לו, הוחלט להקפיא את ההחלטה. מיד עם חזרתו של המנכ"ל ארצה, בסוף החודש, יישבו איתו חברי ועד העובדים, "ונחליט מה עושים. הכתובת נמצאת על הקיר; יום אחד ידקרו איזה נהג. היו 6 מקרים קודמים שהבלגנו עליהם, כי לא רצינו לפגוע בתושבי באר שבע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה