חדשות

משרד הביטחון מצדיע לבדואים

חדשות12 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

כ-250 ילדים של משרתי כוחות הביטחון בני המגזר הבדואי בדרום השתתפו בקייטנה חווייתית

משרד הביטחון מצדיע לבדואים
"להוקיר להם תודה". קייטנת הילדים של משרדי כוחות הביטחון | צילום: דוברות משרד הביטחון

כ-250 ילדים של משרתי כוחות הביטחון, בני מגזר הבדואי בדרום, סיימו בשבוע שעבר (חמישי) שבוע של קייטנה חווייתית, בהובלת ובמימון האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון. ל"שבע" נמסר, שמטרת הקייטנה הייתה להצדיע למשפחות המשרתים בצה"ל בני המגזר.

צילום: דוברות משרד הביטחון

במסגרתה, יצאו הילדים לאטרקציות חווייתיות שונות: ביקור ב"ספארי", פעילות או. די. טי, מסיבות בריכה ועוד. מעבר למדריכים המקצועיים, התלוו לפעילויות השונות כ-50 בנות שירות לאומי מהמגזר הבדואי, שסייעו למדריכים בשפה ובליווי ההדרכה. טקס סיום הקייטנה התקיים בפארק המדע בבאר שבע, ובו קיבלו כל ילד וילדה תעודת השתתפות ותמונה למזכרת.

ראש חטיבת הבדואים והנוצרים והמוסלמים באגף הביטחוני חברתי במשרד, פיני גנון: "אנו רואים חשיבות רבה בשירותם של בני הבדואי במערכת הביטחון. פרויקט הקייטנה הוא אחד מני פרויקטים רבים, שאנחנו מפעילים לטובת המגזר הבדואי, במטרה להוקיר להם תודה, ולהצדיע על תרומתם לחברה הישראלית".

צילום: דוברות משרד הביטחון

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה