חדשות

רכיבה למוות

חדשות12 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

כתב אישום נגד בן 19 מבאר שבע, על גרימת מוות ברשלנות של חבר שהרכיב על מעין אופניים חשמליים

רכיבה למוות
צילום אילוסטרציה: מרק ישראל סלם

פרקליטות מחוז דרום פלילי הגישה, ביום חמישי האחרון, לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע (באמצעות עו"ד נדב אוחנה), כתב אישום נגד תושב בירת הנגב בן 19, בגין גרימת מוות ברשלנות של חברו, נסיעה ללא קסדת מגן והרכבה על אופניים לא מותאמים.

ל"שבע" נמסר, שלפי כתב האישום, ב-18.5.2016 בשעה 23:50 או בסמוך לכך, רכב הנאשם (שהיה אז קטין) על כלי רכב דמוי אופניים חשמליים בעל מנוע חשמלי תוצרת SHENGYI בעיר, כאשר הוא מרכיב את חברו המנוח (קטין יליד 2000) על המוט העליון של מסגרת האופניים, שלא היו מותאמים להרכבת אחר.

בכתב האישום מודגש, שהנאשם נסע על האופניים והרכיב את המנוח עליהם, ללא קסדה כנדרש. הוא נכנס עם האופניים לתוך צומת, ועלה על אי תנועה דרום מערב בין שדרות רגר לרחוב הצדיק מירושלים.

עוד עולה, שהנאשם המשיך בנסיעתו, כאשר הוא עוקף מימין את שטח ההפרדה, הנמצא בהמשך למעבר החצייה, תוך שהוא נוהג בכיוון ההפוך לכיוון התנועה. באותה עת, הגיע רכב לכביש 406 מכיוון צפון לדרום, כאשר בכוונתו לחצות את הצומת, ולהמשיך לנסוע ישר לתוך שדרות רגר. הנהג המעורב נכנס עם רכבו לתוך הצומת בנסיעה רצופה, תוך נסיעה בנתיב הנסיעה הימני, כאשר בכיוון נסיעתו דולק רמזור ירוק.

בשלב זה, הנהג המעורב, שהבחין בכך שהנאשם עוקף עם האופניים את שטח ההפרדה, סטה מעט שמאלה, וניסה לבלום, במטרה להימנע מהפגיעה באופניים. בסטייתו של הנהג המעורב לא היה כדי למנוע את ההתנגשות בין שני כלי הרכב, והרכב המעורב פגע עם חזיתו באופניים. כתוצאה מהתאונה, מצא המנוח את מותו, בסמוך לאחר מכן.

בכתב האישום נטען, שתוצאות התאונה אירעו עקב רשלנותו של הנאשם, בכך שנסע בנתיב נגד כיוון התנועה, הרכיב את המנוח על אופניים שלא מתאימים לכך, נסע ללא קסדת מגן, והרכיב את המנוח ללא קסדת מגן.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה