חדשות

לראשונה: עמדת התרמה דיגיטלית לעמותת "איל" בבאר שבע

חדשות9 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

תוצב היום ב''גרנד קניון'', ותופעל באמצעות פלטפורמת Dobetter

לראשונה: עמדת התרמה דיגיטלית לעמותת "איל" בבאר שבע
מתנדבי ''איל' בפעולה / צילום: עמותת ''איל'

מי שיגיע היום (ה') ל"גרנד קניון" בבאר שבע, יופתע למצוא שם עמדת התרמה דיגיטלית של עמותת "איל"', הדואגת לרווחתם של כ-82 אלף חולות וחולי אפילפסיה בישראל.

העמדה תופעל באמצעות Dobetter, פלטפורמה דיגיטלית, המאגדת עמותות שונות, והופכת את תהליך התרומה לפשוט, קל ויעיל עבור העמותה והתורמות והתורמים.

מנכ"ל dobetter, גיא פפרוביץ' בעמדת התרמה דיגיטלית | צילום: יח"צ Dobetter

Dobetter הוקמה בידי היזמים הצעירים בנימין (ביזי) צברי ונתנאל סולומון, ככלי לסיוע בגיוס כספים לעמותות, המתקשות בכך. מנכ"ל החברה, גיא פפרוביץ', מסביר: "הייחודיות של הפלטפורמה שלנו היא בכך שאנחנו חסכוניים במיוחד לעמותות, מסייעים להן לאורך כל תהליך השיווק, ומאפשרים לתורמים ולתורמות גישה נוחה וביטחון שהתרומה שלהם מגיעה ליעדה בשלמותה".

מנכ"לית העמותה, דפנה ויטנברג דובב: "העלאת המודעות לאפילפסיה בישראל היא משימה מאתגרת וחשובה מאוד. אנחנו מתקיימים מכספי תורמים בלבד, ושואפים לתת מענה ראוי לצורך של אלפי חולי אפילפסיה, שזקוקים לתמיכה שלנו. אפילפסיה היא מחלה, המצריכה התמודדות מהרבה אספקטים בחיי האדם ובני משפחתו שמתמודדים איתה. למעשה, הסטטיסטיקה העצובה מדברת על 30 אחוזים, כ-28 אלף חולים, העמידים לטיפול תרופתי, שימשיכו לחיות במציאות של חיים מפרכוס לפרכוס. אנו מזמינים את הציבור להגיע, ללמוד וכמובן לעזור לנו להמשיך ולסייע לחולות וחולי אפילפסיה לחיות חיים נורמליים, ככל הניתן".

ניתן גם לתרום כאן

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה