חדשות

"WeWork", גרסת ההורים

חדשות9 באוגוסט 2018    2 דקות
0

נפתח מרחב עבודה חדש בבאר שבע עם שמרטפייה צמודה לילדים

"WeWork", גרסת ההורים
עבודה "מהבית". חנוכת המרחב | צילום: מלכי ונדל

השקה חגיגית של "האב 7", מרחב העבודה הראשון בדרום, המותאם במיוחד להורים, נפתח השבוע בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שהמתחם החדש מציע להורים, יזמים ועצמאים, מרחב עבודה משותף, כשאחד החדרים בחלל הוא שמרטפייה לילדי העובדים. "האב 7" הוא חלק מרשת היזמים, המתנהלים בארגון "ארץעיר", ומקבלים ליווי בהקמת וביסוס המיזם שלהם.

הוא הוקם בבירת הנגב בידי היזמיות מיכלה ליצ'י וזהבה ארקי, בליווי "ארץעיר", במטרה לאפשר להורים לפתח את העסק שלהם, תוך השארת ילדיהם קרוב וצמוד. "האב 7" מציע, כאמור, מרחב עבודה משותף, הכולל חללי עבודה ומשרדים, שירותי שמרטפייה ובייבי-סיטר וכן שיעורים והרצאות, חדרי ישיבות, מרחב לאירועים וכר פורה לנט-וורקינג. בשונה משאר חללי העבודה הקיימים כיום בשוק, הבינו שם שבעידן הדיגיטלי רבים עובדים ממקומות ובזמנים שונים, ועל כן נזקקים לשירותי משרד לפי צורך אישי. הייחוד של "האב 7" הוא במודל התשלום שלו, לשכירת חלל עבודה ומשרדי ישיבות בתשלום שעתי.

באירוע ההשקה החגיגי, אמר ראש העירייה רוביק דנילוביץ': "זה הדבר הבא: קהילתיות ויוזמה קהילתית. באר שבע היא עיר דינמית, קצבית ומתפתחת, לא רק כי הממסד או הרשות יוצרים, אלא כי התושבים, היזמים, הקהילות והעמותות שבעיר יוצרים את השינוי, ומוסיפים את החלק שלהם בפסיפס".

ארגון "ארץעיר", המלווה את המיזם, פועל לקידום קהילתיות עירונית, ומעניק ליווי לעסקים חברתיים, שמייצרים מענים חדשים לתושבים, כגון "האב 7". מנכ"לית הארגון, בלה אלכסנדרוב: "כשמיכלה וזהבה פנו אלינו לסיוע בהקמת המיזם, מיד הבנו שמדובר במיזם בעל פוטנציאל עסקי חברתי ובעיקר פוטנציאל לקידום קהילתיות עירונית. הקונספט החדשני, של חללי עבודה המשלבים שירותי בייבי-סיטינג, עונה על צורך שקיים בעיר, ובזכותו הורים רבים יוכלו לפתח קריירה, ולדאוג בה בעת לטיפול בילדיהם, במחיר שווה לכל כיס".

זהבה ארקי: "מיכלה ואני החלטנו, שאנחנו חייבות להקים מקום עבודה נוח וחדשני, שיוכל להציע לאנשים הן השכרת משרדים לפי שעה והן שירותי שמרטפות; שתינו עבדנו מהבית עם ילדים קטנים. מצד אחד, לא רצינו לשלם למשרד על בסיס חודשי, מאחר שהגענו לישיבות במשרד מעט פעמים בחודש. ומצד שני, לא הרגשנו בשלות להשאיר את ילדינו בגנים. החלטנו שנקים חלל עבודה משותף, שיציע השכרה שעתית של משרדים וחדרי ישיבות עם מתחם סמוך, שם יוכלו להשאיר ההורים את ילדיהם ללא דאגה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה