חדשות

"מולדת" באר שבע הכי "ירוקים"

חדשות11 ביולי 2018    דקה אחת
0

הישג נאה לבית הספר היסודי בתחרות בנייה "ירוקה" של המשרד להגנת הסביבה, המועצה הישראלית לבנייה ירוקה ומשרד החינוך. יקבל פרס כספי בסך 125 אלף שקלים

"מולדת" באר שבע הכי "ירוקים"
ראשונים באיכות הסביבה. הענקת הפרס לבית הספר "מולדת" | צילום: חגית ענתר

כבוד: בית הספר היסודי "מולדת" שבשכונה ט' בבאר שבע (בהנהלת איריס נבון) זכה, באחרונה, במקום הראשון בתחרות הארצית לבנייה "ירוקה" לבתי ספר יסודיים "ירוקים" מתמידים לשנת הלימודים התשע"ח.
ל"שבע" נמסר, שזו השנה השנייה, בה מתקיים שיתוף פעולה בין המשרד להגנת הסביבה, משרד החינוך והמועצה הישראלית לבנייה "ירוקה", במסגרתו יוצאת לפועל תחרות בנייה "ירוקה" לבתי ספר יסודיים, שהוסמכו כ"ירוקים" מתמידים. את הפרס קיבל "מולדת" באירוע, שהתקיים בבית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר באוניברסיטת תל אביב.
השנה השתתפו בתחרות (בה התמודדו פרויקטים, העוסקים בשינוי המרחב הפיזי של בתי הספר, בדגש על ערכים סביבתיים, ובהלימה לאלמנטים חינוכיים, המייצגים את התפישה הפדגוגית והחינוכית של המוסד) לא פחות מ-30 בתי ספר (כאשר בית הספר "אלפרדוס" ברהט הגיע למקום ה-18), ו-10 מתוכם זכו בפרס כספי, כאשר חמשת הראשונים (כאמור, בהובלת "מולדת" בבירת הנגב) קיבלו פרס כספי של 125 אלף שקלים לכל מוסד. הכספים יאפשרו למוסד להוציא לפועל את פרויקט הבנייה "הירוקה", המשלב בתוכו היבטים פיזיים ופדגוגיים כאחד.
במהלך השנה החולפת, ערכו בתי הספר פגישות ייעוץ עם צוות מנחים מקצועיים, בהנחיית המועצה לבנייה "ירוקה", מפגשים שסייעו להם בהבאת התוכנית לכלל יישום. כעת, לאחר התחרות, יממשו המוסדות הזוכים את הפרויקטים המתוכננים, ויבנו אותם הלכה למעשה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה