חדשות

למען החיילים בגבול עזה

חדשות22 במאי 2018    דקה אחת
0

יוזמה ראויה לכל מחמאה של סטודנט באב"ג

למען החיילים בגבול עזה
רוכשים את המוצרים. בודנרו במרכול | צילום: עצמי

כוחות גדולים של צה"ל פרוסים, כבר זמן רב, לאורך גדר הגבול עם מדינת "החמאס" שברצועת עזה, ועושים שם לילות כימים להבטחת ביטחון תושבי הנגב והמדינה כולה, ולא רק באירועי שיא, כמו הניסיונות לפרוץ את הגדר בשבוע שעבר.

המסירות של אותם חיילים וסיכון חייהם על בסיס יומיומי הביאו את הסטודנט רונן בודנרו לעשות מעשה, כפי שסיפר ל"שבע": "אני סטודנט באוניברסיטת בן גוריון. החלטתי, בתחילת השבוע שעבר, לנוכח המאורעות בעוטף עזה, לגייס תרומות לחיילים שלנו, שיושבים שם כבר מספר שבועות; יצרתי קשר עם נציגים מהיחידות שם בשטח, ותיאמתי איתם הגעה לקראת החג והסופ"ש עם כל מה שייאסף. במהלך גיוס התרומות, נאספו 2000 שקלים, ששימשו לקניית חטיפים רבים ושתייה קלה".

והוא מסכם: "בשישי בבוקר, לאחר קניות בסופר של כל החטיפים והשתייה, נסענו לחבר'ה מחטיבת הקומנדו, ונתנו להם את כל מה שנקנה ונתרם. לטובת החלוקה, גייסתי עוד חבר, שהוא קרוב משפחה שלי, הלומד איתי, וחילקנו וקנינו יחדיו את כל מה שנאסף".

משמחים את החיילים. בודנרו עם חיילי הקומנדו | צילום: עצמי

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה