חדשות

הורשע במעשי סדום בבתו הקטנה

חדשות14 במאי 2018    דקה אחת
0

תושב הדרום נאשם, בין היתר, גם בעשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי

הורשע במעשי סדום בבתו הקטנה
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע (הרכב של שלושה שופטים בראשות השופט אריאל ואגו) הרשיע, אתמול, גבר בן 37, תושב הדרום, שנאשם בכך שבמשך תקופה של כ-10 חודשים ביצע שורת עבירות מין חריגות בחומרתן בביתו שגילה פחות מ-4 שנים.

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נמסר, שהנאשם הורשע, בין היתר, בעבירות הבאות: מעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה (2 עבירות), סחר בבני אדם, מעשה מגונה בנסיבות אינוס בתוך המשפחה (ריבוי עבירות), שידול למעשה מגונה בנסיבות אינוס (ריבוי עבירות), עשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי (ריבוי עבירות), פרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי (ריבוי עבירות) והחזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

לפי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון, ביצע האיש במספר רב של הזדמנויות מעשי סדום ומעשים מגונים בבתו הקטינה, בעת שישנה, ונהג לצלם תמונות וסרטונים, בהם הוא מבצע את מעשיו המיניים בבתו. הנאשם שידר תמונות וסרטונים אלה באמצעות אפליקציית "סקייפ" לפדופילים שונים ברחבי העולם, וזאת תמורת תשלום או בתמורה לקבלת תצלומים וסרטונים דומים, בהם הם פוגעים בילדותיהם הקטינות.

עוד לפי כתב האישום, החזיק האיש יותר מ-150 אלף תמונות וסרטונים פדופיליים. בנוסף, במהלך 2015, במועדים רבים, נהג הנאשם לצלם נשים ללא ידיעתן, וזאת באמצעות מיקום המצלמה מתחת לחצאיתן. חלק מתמונות אלו פורסמו באינטרנט, באתר בו נהגו משתמשי אינטרנט שונים לפרסם תמונות, הנחזות להיות בעלות אופי דומה, של נשים שצולמו ללא ידיעתן.

הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה לעניין העונש. הפרקליטות תדרוש עונש מאסר בפועל. את התיק ניהלה עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד ממחלקת הסייבר בפרקליטות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה