חדשות

יפרח בעומר?

חדשות15 באפריל 2018    דקה אחת
0

פרסום ראשון: שמוליק יפרח, לשעבר מנכ"ל תיאטרון באר שבע ותיאטרון הקאמרי שוקל לרוץ לראשות מועצת עומר.

יפרח בעומר?
שוקל להתמודד על ראשות מועצת עומר. יפרח | צילום ארכיון: מעיין קאופמן

איש התיאטרון, שמוליק יפרח, אשר כיהן במשך שבע שנים כמנכ"ל תיאטרון באר שבע ועד לאחרונה אף שימש כמנכ"ל תיאטרון הקאמרי, בוחן אפשרות לרוץ לראשות מועצת עומר בבחירות הקרובות.

מקורבים ליפרח סיפרו ל"שבע" כי מנכ"ל הקאמרי לשעבר קיבל עשרות פניות בשבועות האחרונים לרוץ לראשות מועצת עומר בה התגורר במשך שנים, עד שעבר למרכז במסגרת תפקידו האחרון. לטענת המקורבים, זו לא הפעם הראשונה בה יפרח מקבל פניות מתושבים ובעבר דחה את ההצעות בעקבות תפקידו כמנכ"ל תיאטרון באר שבע ובית הספר למשחק גודמן, אותו גם הקים.

עכשיו נראה שהדברים השתנו ויפרח שוקל בחיוב להתמודד על ראשות מועצת עומר. יפרח עזב בפברואר השנה במפתיע את תפקידו כמנכ"ל תיאטרון הקאמרי, פחות משנה מאז שמונה לתפקיד. במכתב ששלח לעובדים ציין כי עוזב את התיאטרון מסיבות אישיות. ברזומה של יפרח כאמור ניהול תיאטרון באר שבע, הקמת בית הספר למשחק גודמן בבאר שבע ופעילויות נוספות בתחום התרבות ברחבי באר שבע והנגב.

ראש מועצת עומר המכהן הוא פיני בדש, שמחזיק בתפקיד משנת 1990 ועתיד להתמודד גם בבחירות הקרובות שיערכו בסוף אוקטובר השנה. אשת העסקים, סימה כחלון, הודיעה לאחרונה כי גם היא מתכוונת להתמודד על ראשות המועצה.

יפרח אמר בתגובה לידיעה כי: "פונים אליי רבים מתושבי עומר היקרים ואני בוחן בימים אלה את הדברים. לא קיבלתי החלטה ולא הודעתי שאני רץ. אני שוקל את ההצעה הזו בין שאר הדברים שנמצאים על הפרק, אבל מה שבטוח הוא שאנחנו חוזרים דרומה. זה נכון שיש פניות מתושבי עומר, אבל לא התקבלה עדיין ההחלטה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה