חדשות

אושרית אל על לראשות מועצת בני שמעון

חדשות11 באפריל 2018    2 דקות
0

אחותו הקטנה של מ"מ ראש עיריית באר שבע טל אל על, הכריזה השבוע, על התמודדותה לראשות המועצה השכנה לבירת הנגב

אושרית אל על לראשות מועצת בני שמעון
אושרית אל על. "חשיבה חדשנית ורעננה" | צילום: יח"צ

אושרית אל על (39) הכריזה, השבוע, על התמודדותה לראשות המועצה האזורית בני שמעון, זאת כפי שנמסר ל"שבע", בעקבות "פניות רבות מקרב התושבים, שהפצירו בה לקחת על עצמה חלק משמעותי יותר ומעורבות אזורית".

אם שם משפחתה של המתמודדת הטרייה על ראשות המועצה נשמע מוכר לתושבי הדרום, הרי זה בזכות אחיה, מ"מ ראש עיריית באר שבע ומחזיק תיקי ההנדסה ורישוי העסקים וממייסדי "מועצת הנגב", טל אל על. בהתייחסה לזיקה המשפחתית, ציינה האחות הקטנה של מ"מ ראש עיריית בירת הנגב: "כמי שהתחנכה וספגה בבית הורינו את ערכי הנתינה, המעורבות והאכפתיות, אך טבעי עבורי שהעשייה הציבורית תבער גם בי".

אל על, שגדלה מינקות במושב תאשור שבתחום מועצת בני שמעון, מילאה תפקידי ניהול בכירים, והיא בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני במינהל עסקים (אותו סיימה במסלול מצטיינים). כיום, משמשת אל על כמנהלת החינוך במושבי המועצה, ובמסגרת זו הובילה בהצלחה רבה לשיפור משמעותי באיכות המענה לתושבים ובחיבור של הקהילה לעשייה ולמחויבותם כלפי היישוב.

כנערה, היא התחנכה בתנועת הנוער "בני המושבים" של "הנוער העובד והלומד", ואף יצאה לשנת שירות מטעמה. אל על מעידה על עצמה כפעילה חברתית וציבורית וכאשת עשייה, שאינה מתייאשת לעולם ולא נרתעת מאתגרים, זאת לצד הקפדה על מתן דוגמה אישית, התוויית חזון ושמירה על דרך הישר וניקיון כפיים. מתוך ניסיונה לאורך דרכה המקצועית, היא טוענת, שרק באמצעות שילוב של מטרות חברתיות וכלכליות יחדיו, ניתן לחולל שינוי אמיתי, ולכן היא שואפת להוביל את המועצה להיות שם נרדף לאיכות.

אל על: "המועצה האזורית שלנו נמצאת בתהליכי גידול משמעותיים, ועל כן ישנה חשיבות רבה בעיניי, שגידול מבורך זה לא יבוא על חשבון איכות השירות לתושבים ולעסקים המקומיים.

אני מביאה לתפקיד ראשת המועצה מקצועיות, ניסיון ניהולי, חשיבה חדשנית ורעננה ומעל הכל אכפתיות והרבה אנרגיה חיובית. חשוב לי מאוד להשקיע בשכבת הצעירים, בפיתוח מרכזי תרבות, פנאי ומסחר, ולהעניק תשומת לב לצורכי כל ישוב ויישוב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה