חדשות

לראשונה: סטודנטים מאב"ג ישיקו מאיץ ליזמות וחדשנות

חדשות18 בפברואר 2018    דקה אחת
0

קהילת TECH7 ומועדון היזמות והחדשנות STARTER מוציאים לדרך את האקסלרטור הראשון למען סטודנטים

לראשונה: סטודנטים מאב"ג ישיקו מאיץ ליזמות וחדשנות
פיתוח עסקי. תוכנית המאיץ | צילום: מועדון היזמות STARTER

אם עד היום שמענו על תכניות מאיץ מטעם מוסדות אקדמיים וארגונים טכנולוגיים שונים, הפעם היזמים עצמם לוקחים את עתידם לידיהם: קהילת TECH7 וארגון הסטודנטים ליזמות וחדשנות STARTER מוציאים לדרך את JUMP, האקסלרטור הראשון, שנוצר בידי סטודנטים מהנגב, ונועד למענם.

ל"שבע, נמסר, שהתוכנית שתחל בשבועות הקרובים נועדה לפתח יזמות עסקית, טכנולוגית וחברתית בקרב יזמים צעירים מהאזור, והיא תסתיים באירוע ה-DEMO DAY היוקרתי, שבו יציגו הסטודנטים את המיזמים שלהם בפני משקיעים ומנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים ונציגים של קרנות ואקסלרטורים מהתעשייה הישראלית.

אל המאיץ הצטרפו משקיעים שונים מהאקדמיה ומתעשיית ההיי-טק, בהם אוניברסיטת בן גוריון, ענקית התקשורת CISCO ו-BUSINESS COMMANDO. במסגרת התוכנית, מוזמנים סטודנטים מכל מוסדות האקדמיה בנגב ובוגריהם להציע את רעיונותיהם לפיתוח מיזם טכנולוגי עסקי. לתוכנית צפויים להצטרף סטארט-אפים מתחילים ברמת הרעיון ועד סטארטאפים הנמצאים בשלבים מתקדמים. ב-JUMP ייהנו המשתתפים ממסלול ייחודי, שיארך כשלושה חודשים, ויכלול תמיכה והכשרה מקצועית וליווי אישי, מפגשים עם אנשי מקצוע בכירים ויזמים מנוסים, גיבוש תוכנית שיווק וסיוע בגיוס כספים.

מנהל JUMP אביב ישראל: "כבר כמה שנים, שבאר שבע והנגב בכלל הפכו לקרקע פורייה עבור יזמים וסטארט-אפיסטים מתחילים. התמהיל של אוניברסיטה מובילה לצד פארק היי-טק מתקדם, יוצר הזדמנויות משמעותיות עבור יזמים מתחילים. לאור מציאות זו, החלטנו דווקא אנחנו כארגון סטודנטים, לפתוח את המאיץ לחדשנות בקרב סטודנטים ובוגרים צעירים, במטרה להעניק לכולנו כלים להפוך לקהילה מובילה בתחום ורעיונות למציאות. בצורה זו, נוכל ליהנות ממרחב האפשרויות והפיתוח הטכנולוגי הצומח בנגב, ולקחת חלק משמעותי בו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה