מגזין

לא עוצרת לרגע

מגזין12 בנובמבר 2020    7 דקות
0

מור ממן, מלכת היופי במיל' לקחה צעד אחורה מאור הזרקורים, התקרבה לדת, הספיקה להתחתן, להיפרד ולחזור לבעלה להגיע עם ליין המוצרים שלה עד דובאי ולפתוח דוכן מוצרים בדיוטי פרי

לא עוצרת לרגע
צילום: איילת רבינוביץ

לפני שש שנים מור ממן, אז צעירה אנונימית מבאר שבע זוכה בתואר מלכת היופי ומחזירה את התואר לבאר שבע אחרי לא מעט שנים. ממן, שכבר אז סיפרה שהיא בכלל מכוונת להיות אשת עסקים התבררה כמלכת יופי "קצת אחרת". את 15 דקות התהילה שלה היא כמעט ולא ניצלה. לעומת מלכות יופי אחרות, ממן כמעט ולא הגיעה להשקות, סירבה להצעות לתוכניות ריאליטי ובגדול ניסתה דווקא להתחמק מאור הזרקורים. לאט לאט היא גם החלה תהליך של התחזקות בדת ולפני 3 שנים נישאה לבן זוגה פרנק אמסלם, יהלומן יהודי צרפתי. תהליך ההתרחקות מאור הזרקורים כמעט והושלם כשממן נכנסה להריון. אבל דווקא אז, רגע לפני הולדת בנה הראשון בעלה ירד מנכסיו ופתאום החיים מקבלים תפנית אחרת. היום ממן היא אשת עסקים מצליחה עם מותג קומסטיקה ואיפור מצליח ודריסת רגל ראשונה גם בדיוטי פרי, אבל הדרך לשם לא היתה קלה.

" לפני הזכייה בתחרות הייתי בטוחה שהזכייה היא החלום הגדול שלי, כשזכיתי הרגשתי שאני לא מממשת את עצמי, הבנתי שלמעשה הרדיפה אחרי החומר לא נגמרת אף פעם" מספרת ממן על התחושות לאחר הזכייה בתחרות מלכת היופי, "ההצלחה בחיים מגיעה מלמידה ומעבודה קשה ואלה תמיד היו הבחירות שלי. ידעתי שאני רוצה להצליח בעולם הקוסמטיקה והעסקים ובזה השקעתי את כל זמני. התואר תרם לי רבות לביטחון העצמי, דרכו למדתי מה אני רוצה ומה אני לא רוצה. התחרות היא חלק ממני ואני נרגשת ללוות את המועמדות לאורך השנים, בתהליך המיון והשיפוט".

צילום: איילת רבינוביץ

ממן כאמור החלה תהליך של התקרבות לדת דווקא בימים בהן ראתה את העולם הגדול ונחשפה לחיים הנוצצים של טיסות לחו"ל וקוקטיילים מרהיבים, " אני זוכרת שמצאתי את עצמי בצילומים בחו"ל, מעבירה הרצאות בניו יורק אבל בלב מרגישה שאני מפספסת משהו גדול. הרגשתי שיש לי כל מה שאני צריכה מבחינה חומרית אבל בעצם אין לי כלום. חשתי ריקנות. תהליך ההתקרבות לדת החל באקראי כשנתקלתי בשיעור תורה, זה בעצם גרם לי להתקרב לדת, התחזקתי משיעור לשיעור ונסעתי לקברי צדיקים, מצאתי את התשובות שהלב שלי חיפש".

ממן כאמור הכירה את פרנק אסמלם, איש עסקים יהודי צרפתי שלימים יהפוך לבעלה. ממן אף סיפרה שהעובדה שאמסלם לא ידע עברית ברמת השיחה לא הפריעה לשניים להתאהב וכאמור להתחתן ומאוחר יותר להביא גם ילד משותף לעולם. אלא שאז החיים קיבלו תפנית וממן סיפרה בראיון שאמסלם ירד מנכסיו. לפני כארבעה חודשים גם התבשרנו גם שממן ואמסלם נפרדו אבל לא עבר הרבה זמן ולאחרונה השניים החליטו לאחד כוחות שוב. ממן, שמנסה לשמור את החיים הפרטיים שלה קרובים אליה סיפרה על החזרה ," אני ופרנק ביחד. אנחנו אוהבים ומאוהבים ועובדים על הזוגיות שלנו, אנחנו מאמינים בביחד שלנו. חווינו משבר קצר, כמו זוגות רבים, רק שבמקרה שלנו הוא דלף לתקשורת והפך לפומבי".

נפרדו וחזרו. עם בעלה פרנק אמסלם

ממן לא נתנה למצב הכלכלי החדש להשפיע, להפך, היא החליטה לקום על הרגליים ולעשות מעשה עם ליין מוצרי קומסטיקה ואיפור משלה, " מאז ותמיד חלמתי להיות בעלים של חברת קוסמטיקה, התחלתי בתחום כשותפה בחברת קוסמטיקה בארה"ב כאחראית על הפורמולות והאריזות, נהניתי מאוד אבל בער בי הרצון להיות עצמאית לגמרי ולהוביל את החזון שלי. התחלתי לעבוד על הדרך העצמאית שלי במהלך חופשת הלידה שלי, החלטתי לפתח את המוצר הראשון שלי: טינט שקראתי לו "mer rose",ים ורוד, לשמחתי כבר בליל ההשקה הוא הפך לסולד אאוט והחברה שלי "מור ממן קוסמטיקס" הפכה לחברה בע"מ תוך מספר ימים. מאז השקנו מוצרים נוספים שכולם הפכו לסולד אאוט וזכו לחיקויים רבים מיד עם השקתם. לאחרונה השקתי מוצר המיועד לגברים ואני כל הזמן בשלבי פיתוח של המוצרים הבאים".

ממן הפכה למובילת דעת קהל בתחום הביוטי והמוצרים שלה הפכו למוצרים החביבים על כמה מהשמות החמים בתעשיית הבידור בישראל. החברה של ממן הפכה למצליחה והיא קיבלה הצעות לשיווק המוצרים ממקומות שונים בעולם, כולל מהידידה החדשה של מדינת ישראל, דובאי, "הגיעו אלינו בקשות רבות מרחבי העולם, פנו בלי הפסקה לאתר ולאינסטגרם שלי בבקשה לקנות את המוצרים שלי" מספרת ממן, "מי שיש לו קרובים בישראל הצליח לקנות את המוצרים והם נשלחו אליהם דרכם. עכשיו בזכות האתר הבינלאומי החדש המוצרים מגיעים לכל העולם בקלות ובמהירות. בזכות הסכם השלום שנחתם לאחרונה גם תושבי האמירויות רוכשים את המוצרים שלי בנוחות ובאופן ישיר".

אז אפשר להגיד שבקרוב נראה אותך מגיעה גם לדובאי לשווק את המוצרים שם?

"כן. אני בהחלט מתכוונת לבקר באמירויות ונערכת לביקור הזה בקרוב, מסקרן אותי מאוד להיות שם ובנוסף, אנחנו עובדים על פרויקט חדש ומאוד מרגש שייחשף שם בקרוב".

היופי עובר במשפחה

את ממן מלווה, מתחילת הדרך, אימא אילנה. אילנה היא דמות מוכרת וצבעונית בבאר שבע. גם אילנה זכתה בעבר בתואר מלכת היופי של באר שבע וליוותה את ביתה מור בכל שלב בתחרות מלכות היופי. אם זה לא מספיק, אז גם אחיה הקטן של מור, אביב, הלך בדרכה והפך לדוגמן. אין ספק שהגנים עברו במשפחה. אביב, שכבר דיגמן לחברות אופנה סיפר לא פעם שאת הדחיפה הראשונה קיבל מהאמא והאחות שגם נתנה טיפים להשתלבות. משם הנתונים הטבעיים כבר עשו את שלהם. עכשיו, אביב נבחר לקמפיין נוסף, הפעם קמפיין משפחתי לליין המוצרים החדש לגבר של האחות מור, " כשהחלטתי לפתח את 𝑼𝒏 𝒗𝒊𝒔𝒂𝒈𝒆 𝒅𝒆 𝒗𝒐𝒗𝒐𝒖  המיועד לטיפוח זיפים וזקנים, היה לי ברור שאביב יהיה הפרזנטור של המוצר, הוא לא היה צריך לעבור אודישן, כי הוא פשוט מושלם" מספרת מור על העבודה לצד אחיה, "אביב הוא הפרזנטור של המוצר,un visage de vovou  וזאת בעצם הפעם הראשונה שחברת איפור שהיא פרייבט לייבל משיקה מוצר שמיועד לגברים. בהמשך יתווספו מוצרים נוספים לגברים ואביב מעורב בשלבי הפיתוח ואני מאוד מעריכה את דעתו".

מור ואביב ממן צילום אלעד אדמוני

אז אחרי אחיך, יש מצב שגם אמא שלך תשתתף בקמפיין משותף?

"אמא שלי יפיפייה אמיתית והייתה בעבר מלכת היופי של הדרום. ברור שהשאיפה היא לשלב אותה באחד מהקמפיינים העתידיים".

כמובן שגם ממן, כמו כל העולם, הושפעה מנגיף הקורונה למרות שלפחות בכל מה שקשור למוצר שלה, המעבר לריחוק חברתי ורכישות און ליין דווקא עשה טוב לעסקים, "קודם כל, אני, ממש כמו כולם, חרדה מאוד מהמצב בארץ ובעולם, אני מקפידה על שמירת מרחק ונמצאת כל הזמן עם מסכה. לחיים שלנו נכנסו חרדות ופחדים במנות גדושות ואני מתפללת לרגע שיגיע החיסון המיוחל שיציל את החיים של כולנו. הלב שלי עם האוכלוסייה המבוגרת שמבודדת חברתית חודשים רבים ועם בעלי העסקים שקורסים כלכלית, אין גבול לכאב. החברה שלי פועלת רק בזירה המקוונת  וכידוע הקורונה עודדה רכישות אונליין ברחבי העולם, כך שלשמחתי אני חווה הצלחה גדולה. השקתי בחודש שעבר אתר בינלאומי, והמוצרים שלי משווקים היום בפריז, לונדון, ניו יורק ודובאי. וממש השבוע, בהתרגשות עצומה, הגשמתי עוד חלום עם הצבת דוכן של "מור ממן קוסמטיקס" בדיוטי פרי ג׳יימס ריצ’רדסון בנתב"ג. ספרתי את הדקות עד לרגע הזה, וההתרגשות עצומה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה