בריאות

הטכנולוגיה של נאס"א לפתרון כאבים  

בריאות9 בנובמבר 2021    3 דקות
0

הגוף שלנו חווה לא מעט מיחושים וכאבים שונים שיכולים להישאר לתקופת זמן משמעותית. הרצון הגדול להיפטר מהכאב גורם לנו ליטול לא מעט כדורים שאולי מקלים מעט ומקהים את התחושה, אך לא מעבר. לטכנולוגיה יש מגוון פתרונות שעוזרים להיפטר מהכאב לתמיד.

הטכנולוגיה של נאס"א לפתרון כאבים  
צילום: באדיבות שר"פ +

אין גיל לכאב. ישנם כאבים שמצטברים ככל שאנחנו מתבגרים, או ש"נדבקים" אלינו כתוצאה מפעולות שונות שחוזרות על עצמן. כאב, הוא חוויה סובייקטיבית שהולכת איתנו. לא חשובה הסיבה שיוצרת אותו – התוצאה היא שכאב מכל סוג, כאשר הוא נוכח, אי אפשר להתעלם ממנו. כל האנרגיה שלנו מנותבת אליו בניסיון להעלים אותו. עם זאת חשוב להבדיל בין כאב נקודתי שנובע מפציעה ובדרך כלל מתפוגג לו עם הזמן – לבין כאב כרוני שיכול ללוות אותנו לאורך שנים רבות.אנשי המקצוע במרכז שר"פ+ מאמינים שאין צורך להשתמש בכדורים שמשמשים להקלה לכאב ולטיפול בדלקת נקודתית, אבל לא פותרים את הבעיה – או להיכנס לחדר הניתוח בזמן שאפשר להימנע מסכין המנתחים. זו בדיוק הנקודה שהטכנולוגיות השונות נכנסות לתמונה במטרה לטפל בבעיה ולא בסימפטומים. התוצאות מדברות בעד עצמן.

זו האג'נדה שלנו.

טיפול במיטה אלקטרומגנטית משולב בדיקור

טיפולים שהם גם וגם תומכים לא מעט אחד בשני ומהווים, בראייה שלנו, מכלול הוליסטי שנותן את המקסימום למטופל. אנחנו מציעים טיפול משולב באמצעות מיטה אלקטרומגנטית ודיקור – שתי טכניקות טיפוליות אפקטיביות מאוד לטיפול בבעיות ובכאבים אורתופדים, בעיות עצביות, שחיקת סחוס, פיברומיאלגיה, דלקות ובעיות מעי. הדיקור אחראי על התעוררותה של אנרגיית החיים בגוף (צ'י) ומזכיר לגוף שהוא יכול לרפא את עצמו. המיטה האלקטרומגנטית משלימה את התמונה בעזרת פולסים שמחקים את התדרים החשמליים בגוף.

הפיתוח של נאס"א

בנאס"א מפתחים את הטכנולוגיות החדשניות בעולם והן לא משמשות רק את החלליות.  חוקרי נאס"א פיתחו מכשור המייצר שדה מגנטי באמצעות זרם חשמלי המשתנה בתדירות, בצורה ובעוצמה של הגל בהתאם לאופי הבעיה.
ה – FDA האמריקאי בדק זאת לעומק ואישר כי הטיפול בטוח וכי האפקטיביות מוכחת.

ככה זה עובד

"הפולסים האלקטרומגנטיים החשמליים ניתנים באורכים משתנים ומגיעים בצורה מדויקת לשדה האלקטרומגנטי של כל תא בגוף שלנו. באמצעות הפולסים חוזר האיזון לגוף, החמצן מגיע לכל רקמות הגוף וזרימת הדם משתפרת בזכות חידוש כדוריות הדם האדומות. בדרך זו מתחדשים תאי הגוף הפגועים והגוף מחלים הרבה יותר מהר"

כיצד הטיפול המשולב מסייע למטופלים?

"יש לנו תוכנית ייעודית לסוגי המחלות השונים. המיטה האלקטרומגנטית מסוגלת לחקות את התדרים החשמליים כמו הגוף שלנו. ככלל, כל פעולה שעושים בגוף היא תוצאה של תדר חשמלי שנמדד במינונים נמוכים. הפולסים האלקטרו מגנטיים – מזרזים שיקום של רקמות גוף שנפגעו ומחקים גם את ה'שדר' התקין של כל פעולה. על ידי הטיפול, לאורך זמן הגוף לומד ליצוק שדר תקין חזרה. מחקרים רבים מחזקים את העובדה כי טיפולים ברפואה הסינית המשולבים בפולסים של המיטה האלקטרומגנטית מייצרים אפקטיביות גבוהה יותר המובילים להצלחה רבה יותר בטיפול".

זאת אומרת שמי שהתנסה בדיקור סיני שלא הציג שיפור – יכול להיות שטיפול משולב כן יהיה לו טוב.
"נכון. יש כאן שילוב של שתי גישות טיפול שונות היוצרות אפקטיביות רבה יותר"

איך מתבצע התהליך?
'מגיעים לפגישת אבחון ויעוץ ראשוני ללא עלות אצל אחד מהמטפלים הבכירים ברשת. במפגש זה לפי נתוני האבחון ולפי פרופיל הבעיה של המטופל אנחנו מתאימים לו סדרת טיפולים מותאמת אישית'.

מהם אחוזי ההצלחה של הטיפולים המשולבים?
'שיעורי הצלחה נאמדים באחוזים גבוהים מטיפולים אחרים'.

למי הטיפול אינו מתאים?

'הטיפול אינו מתאים לאנשים עם קוצב לב, מטופלים אונקולוגים (עד 5 שנים לאחר ההחלמה), נשים בהריון וחולים אפילפטיים'.

כמה טיפולים צריך?
'בהתאם למצבו של המטופל, ניתן לומר שלאחר מספר טיפולים מרגישים בשינוי משמעותי, כאשר עם הזמן המרחק בין טיפול לטיפול הולך וגדל'.


שר״פ+ היא רשת מרפאות מומחים המעניקה שירותים רפואיים מקצועיים מהמובילים בישראל בזמינות גבוהה ביותר – מרפאות הכאב של שר"פ+ הינם בפריסה ארצית בחיפה, כ"ס, פ"ת וב"ש עם אלפי מטופלים אשר שיפרו את איכות חייהם. במרפאת הכאב ניתן למצוא מגוון פתרונות ושיטות טיפול חדשניות  לטיפול בכאב.

לפרטים נוספים וקביעת יעוץ ואבחון ללא עלות, חייגו 8622*

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה