בריאות

חדש בבאר שבע מרפאת פצעים קשי ריפוי לחולי סכרת 

בריאות31 באוקטובר 2021    4 דקות
0

מרפאת פצעים קשי ריפוי שהחלה לפעול בבאר שבע בחודשיים האחרונים, כבר רושמת הצלחות בטיפול במטופלים, אשר הגיעו לאחר שכבר קיבלו המלצה לקטיעה ובמרפאה הצליחו לרפא את הפצע ולמנוע את הקטיעה. 

חדש בבאר שבע מרפאת פצעים קשי ריפוי לחולי סכרת 

אנשים הסובלים מפצעים קשיי ריפוי, נאלצים להתמודד עם בעיה רפואית המלווה בקשיים רבים שחלקם נובעים ממסע מתיש בין רופאי קופות החולים, זמני המתנה ארוכים ועוד. פצעי הסוכרת מופיעים על פי ההערכות בקרב כ-15-25% מחולי הסוכרת, כאשר מתוכם הסיכויים לקטיעה כתוצאה מטיפול לקוי מוערכים בכ-30%. כמעט מחצית ממקרי הקטיעה עלולים להסתיים בתמותה של האדם החולה בטווח של חמש שנים.

רשת שר"פ פלוס, מהמובילות בתחום הרפואה הפרטית, הקימה ביוני 2021 את המרפאה השלישית ברשת המרפאות לטיפול בפצעים קשים באזור הדרום המצטרפת לסניפי פ"ת וחיפה.

המרפאה מציעה בית טיפולי אחד, המרכז תחתיו אבחון מהיר של הבעיה, לצד מגוון רחב של טיפולים אפקטיביים, זמינות תורים, מניעת סחבת ובעיקר חזרה מהירה לשגרת חיים והימנעות מכריתת איברים שעלולה להוביל למוות.

המרפאה מאמינה במתן שירות הכולל ליווי רפואי, טיפולים חדשניים, טכנולוגיה מתקדמת, מיקום נגיש, זמינות תורים ויחס אישית.

המרפאה מובלת על ידי ד"ר הנרי שוורץ, מומחה לכירורגיה כללית ולכלי דם המחזיק בניסיון של מעל ארבעה עשורים בתחום ואשר ניהל בעברו את המחלקה הכירורגית במרכז הרפואי פוריה, שימש סגן מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים בני ציון בחיפה והיה רופא בכיר במחלקת כלי דם ברמב"ם .

ד"ר שוורץ פועל על פי גישה הוליסטית, המתבוננת יחדיו בכל הבעיות והסיבוכים שנגרמו עקב הסוכרת – לא רק פצעים קשיי ריפוי, אלא גם בעיות אורתופדיות, בעיות בכלי דם וסיבוכים נוספים – במטרה למצוא פתרון כולל לבעיה ולשפר משמעותית את איכות חייו של המטופל.

תוכנית הטיפולים נבנית בהתאמה אישית מלאה לצרכי המטופל, בהתאם למצבו, ומלווה אותו לכל אורך התהליך תוך בחינת התקדמות הטיפולים והתאמת שינויים בתוכנית הטיפול עד להשגת המטרה שהיא פתרון הבעיה ומניעת הקטיעה, מרפאות פצעים קשי ריפוי הצליחו להציל מעל 1000 מטופלים מקטיעה!

 

מרפאת פצעים קשיי ריפוי ברשת שר"פ פלוס שמה לה למטרה להוביל במכלול הטיפולים וטכניקות הטיפול החדשניות. מעבר לחבישות ולטיפול תרופתי, מוצעים במרפאה טיפולים מתקדמים, דוגמת:

טיפול באוזון , אולטרה סאונד , BST , לימפה פרס, טיפול ביולוגי חדשני לטיפול בפצעים כרוניים , מתן טיפול לוריד  ושירותים משלימים כגון תזונאית ותוספי מזון, פדיקור רפואי, עיסוי לימפטי ,מדרסים, נעלים אורתופדיות ועוד

הטיפולים במרפאה הוכחו כיעילים והצילו מעל ל-1,000 מטופלים מקטיעת כפות הרגליים, בחרנו לשתף בשני מקרי טיפול שטופלו במרפאה לאחרונה

סאלם בן 54 (השם המלא במערכת) עוסק בקבלנות בנייה ומעביר את ימיו באתרי הבנייה.

הגנטיקה לא עשתה טוב לסאלם. שני הוריו חולים במחלת הסוכרת והוא חלה בה מגיל צעיר מאוד. במהלך השנים ידע סאלם לשמור על המדדים בגופו מאוזנים, הוא אינו סובל ממשקל עודף ומאפשר לעצמו להנות מטיולי ג'יפים, כדורגל וריצה.

בשנה האחרונה איבד סאלם תחושה בבוהן כף רגלו הימנית. לאחר התדרדרות מהירה של מספר ימים חש סאלם בכאבים עזים באצבע עד כדי אובדן יכולת הנהיגה. האצבע הכחילה והחלה להפריש. באישפוז בביה"ח ולאחר סדרת בדיקות בישר לו הרופא כי הוא מיועד לעבור כריתה של האצבע שכן הנמק החמור התפשט לעצם. סאלם סירב לקבל את דעת בית החולים וחתם על שחרור מרצון. בחיפוש אחר פתרון אצל 'ד"ר גוגל' הגיע למרפאת פצעים של שר"פ פלוס.

מיד עם הגעתו אובחן סאלם על ידי ד"ר שוורץ אשר כבר ראה כי הנמק התפשט לכף הרגל. ההמלצה הייתה הטריות דחופות במשך שבועיים עד אשר הפצע יתנקה וניתן יהיה לטפל בו לעומק. בנוסף לטיפול ניתנה גם אנטיביוטיקה דרך הווריד במשך חמישה ימים במטרה לעצור את התפשטות הזיהום.

סאלם קיבל טיפול אולטרסאונד, אוזון, חבישות משחות והטריות. הבוהן חזרה לתפקוד מלא וסאלם שב לכל פעילויותיו הרגילות.

"אני מודה כל יום לאלוהים שנתן לי את האומץ לערער על החלטה זו ולחפש פתרונות אחרים.. יש פתרונות והם נמצאים בשרפ פלוס"

רחלי בת 59, מאשקלון, עוסקת כמחנכת בבית ספר ותפקידה דורש ממנה עמידה ממושכת לאורך היום, במהלך ההריון האחרון פיתחה סכרת שאובחנה אז כסכרת הריון, לצערה של רחלי הסכרת המשיכה איתה ומאז היא מטופלת באמצעות אינסולין.

לפני כשנתיים הבחינה רחלי בפצע בשוק רגל ימין, בתחילה לפי דבריה, הפצע היה שטחי ולאחר מכן החמיר והתפתח לפצע שיש לה היום. רחלי פנתה לקופ"ח, עם פצע בשוק רגל ימין בגודל 7×8 ס"מ ועמוק כמעט עד העצם! ואלו הפנו אותה למומחה כלי דם בקופ"ח. המומחה המליץ לה על שימוש במשחות וחבישה עצמית, לצערה, הפצע רק החמיר ורחלי חיפשה פתרון אחר. במהלך איתור פתרונות שמעה מחברה על המרפאה של שר"פ פלוס המשלבת טיפולים חדשניים.

טיפולים חדשניים וסוף טוב

כאשר רחלי הגיעה למרפאת שר"פ+, הפצע החמיר לרמת זיהום חמורה מאוד, דר. שוורץ לאחר האבחון החליט בתחילה על טיפול הטרייה בכדי לנקות את הפצע, לאחר ההטריה רחלי התחילה תוכנית משולבת של טיפולי אוזון, אולטרסאונד, משחות מיוחדות של המרפאה ,טיפול תרופתי וכן שני טיפולים ביולוגיים חדשניים המבוססים על יצירת קריש דם חיצוני לגוף והדבקתו על הפצע.

לאחר שישה שבועות ו-20 טיפולים משולבים בלבד! נסגר הפצע ורחלי המשיכה רק בטיפולי תחזוקה.

 לפרטים נוספים וקביעת אבחון אצל רופא מומחה תוך 48 שעות חייגו: 072-3728201

lp.sharapplus.co.il/pzaim

 

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה