בריאות

מנהל בית החולים "לוינשטיין" נפגש עם נשיא אוניברסיטת בן גוריון

בריאות30 בינואר 2020    דקה אחת
0

ד"ר חגי אמיר, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטה, נועד עם פרופ' דניאל חיימוביץ

מנהל בית החולים "לוינשטיין" נפגש עם נשיא אוניברסיטת בן גוריון
חזרה נוסטלגית. ד"ר אמיר בלשכתו של פרופ' חיימוביץ | צילום: דני מכליס, צלם האוניברסיטה

נשיא אוניברסיטת בן גוריון, פרופ' דניאל חיימוביץ, המציין בימים אלה שנה לכניסתו לתפקיד, הזמין בימים אלה את ד"ר חגי אמיר, שמונה לפני מספר חודשים למנהל בית החולים השיקומי "לוינשטיין" למפגש בלשכתו, סיור באוניברסיטה וישיבה על ארוחת צהריים עם פרופ' עמוס כץ (דיקן הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון). ל"שבע" נמסר, שד"ר אמיר, המשמש גם כמנהל המחלקה לשיקום אורתופדי ב"לוינשטיין", הינו בוגר הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה, ונמנה ב-1984 על המחזור הרביעי של המסיימים את לימודי הרפואה בפקולטה. השיבה לאוניברסיטת בן גוריון הייתה מבחינתו ביקור מרגש וחזרה נוסטלגית לימים בהם היה סטודנט בנגב.

במהלך הביקור, הגיע אמיר לאשכול המעבדות לחקר התנועה והשיקום, וצפה בפיתוחים חדשים של האוניברסיטה, שהוצגו בידי פרופ' יצחק מלצר (מנהל בית הספר למקצועות הבריאות ע"ש רקנאטי), ד"ר שלי לוי-צדק (ראש המעבדה לחקר הזיקנה, קוגניציה ושיקום) וד"ר סימונה בר חיים (ראש המעבדה לבקרה מוטורית ושיקום הליכה).

פרופ' חיימוביץ וד"ר אמיר סיכמו על בחינת שיתופי פעולה מחקריים של אוניברסיטת בן גוריון עם בית החולים ושילוב פיתוחים טכנולוגיים בתהליכי השיקום. אמיר העלה בפני הנשיא ודיקן הפקולטה למדעי הבריאות את מצב השיקום בישראל ואת הצורך ההולך וגובר באנשי שיקום מעולים שישמרו את מקצוע השיקום בארץ בהובלה כפי שהוא כיום, למרות הצרכים ההולכים ומעצימים. כמו כן, סוכם על המשך ביקורים הדדיים ושיתופי פעולה בין "לוינשטיין" לאוניברסיטה בהוראה, מחקר ואקדמיה.

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה