בריאות

תינוקות "סורוקה" לראש השנה

בריאות12 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

81 תינוקות נולדו בבית החולים, במהלך ימי ראש השנה, ביניהם זוג תאומים, כשהלידה הראשונה הייתה של מתמחה במיון...

תינוקות "סורוקה" לראש השנה
עשו את החג ב"סורוקה". האחות במחלקת יולדות א' אירנה קוביליוס, אופירה וחזי אזולאי עם הבת שנולדה, ואחות המחלקה כנרת לוי | צילום: דוברות סורוקה

81 לידות התרחשו בבית החולים "סורוקה", במהלך ימי ראש השנה התשע"ט. ל"שבע" נמסר, שבמרכז סבן למיילדות, נולדו בחג זוג תאומים, 50 בנים ו-32 בנות, זאת הודות לכל אנשי הצוות המנוסים בחדר הלידה, בחדרי הניתוח, במחלקת יילודים ופגים ובמחלקות היולדות במרכז סבן, העובדים לילות כימים בהבאת חיים חדשים לעולם.

היולדת הראשונה להתשע"ט הייתה ד"ר אופירה אזולאי פרסטר (36), מומחית ברפואה פנימית, שנמצאת בעיצומה של התמחות ברפואה דחופה במלר"ד (המרכז לרפואה דחופה, הידוע יותר כחדר המיון – י.ס.ד) "סורוקה", שילדה את בתה במרכז סבן למיילדות, ממש עם כניסת השנה החדשה, במשקל של 3.805 ק"ג. אגב, בעלה של אופירה, ד"ר חזי פרסטר, עושה בבית החולים את שנתו האחרונה בהתמחות באורטופדיה..

השניים מספרים: "בילינו בשעות הצהריים יחד עם הילדים בבריכה בעומר, מקום מגורנו, ולאופירה התחילו צירים, תוך כדי שהייתה במים. הבנו שבארוחת החג כבר לא נהיה, ונסענו ל'סורוקה'. הלידה עברה מהר ובקלות, וזו הזדמנות להודות לצוות המדהים, שיש לנו כאן בבית החולים, בחדר הלידה ובמחלקת היולדות".

המיילדת לוטה בן גל, שיילדה את אופירה, מוסיפה: "אופירה וחזי הגיעו בערב החג לחדר לידה, לקראת לידתה השלישית של אופירה. היא הייתה בלידה פעילה, נרשמה התקדמות מהירה, והצירים הופיעו בעוצמה ובדחיפות. אופירה הועברה לחדר לידה, ותוך מספר דקות הגיע ד"ר רוסלן המרדים, לצורך הזרקת אפידורל. לאופירה וחזי היה זמן לבדוק את שלומם של הילדים הגדולים שנשארו בבית, ההורים וארוחת החג, ואופירה עם כוחות של סופר-וומן, בשליטה מלאה, מסיימת את הלידה בלחיצות של שני צירים. החדר התמלא בשמחה, אושר ופליאה על קבלת בתם הקטנה לעולם; ילדת חג אמיתית".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה