בריאות

פרס מנכ"ל "כללית" ל-2017 למנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת מיתר

בריאות7 במאי 2018    דקה אחת
0
פרס מנכ"ל "כללית" ל-2017 למנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת מיתר
מנהלת מצטיינת. רוסטבנוב בקבלת הפרס | צילום: פאביאן קולדורף

שלוש וחצי שנים אחרי שהצטרפה למרפאת מיתר של "שירותי בריאות כללית", קיבלה ביום העצמאות האחרון, מנהלת המרפאה אנה רוסטבנוב, את פרס מנכ"ל "כללית" על הצטיינותה ב-2017, זאת באירוע חגיגי, שערכה הקופה לציון 70 שנה למדינה. ל"שבע" נמסר, שאת הפרס קיבלה רוסטבנוב גם ממנכ"ל "כללית" נוער בר ניר ומנהל מחוז דרום של הקופה מיכאל מישורי דרעי.

מאז שהגיעה למרפאה (באוקטובר 2014), פעלה ופועלת המנהלת המצטיינת לקידום האיכות הרפואית והשירות במקום. בנימוקים למתן הפרס צוין, שרוסטבנוב היא עובדת מקצועית ובעלת סטנדרטים גבוהים במיוחד במתן שירות, יכולת ניהולית גבוהה ומוסר עבודה וכושר ביצוע גבוהים. המנהלת היא חרוצה ומסורה מאוד, ומעל לכל תמיד קשובה לצרכי הלקוחות, ונותנת את המענה האיכותי ביותר למטופלים.

מישורי דרעי בירך אותה: "אנה היא מנהלת מוערכת ודוגמה לצוות כולו, שהביאה את המרפאה להישגים משמעותיים. תעודת ההצטיינות היא הוכחה נוספת לעשייתה המבורכת למען המטופלים והצוות לאורך כל השנה. אנו גאים בצוות מרפאת מיתר כולו, המעניק לתושבי היישוב את השירות והטיפול הטובים ביותר".

במרפאת מיתר, בניהול פרופ' יעקב הנקין, קרדיולוג ומומחה ברפואת משפחה, מציינים השנה 25 שנות פעילות. במרפאה גדלה, בשנה האחרונה, באופן משמעותי נבחרת רפואת הילדים, עם הצטרפותם של רופאי הילדים החדשים והמוערכים פרופ' מטי ליפשיץ (רופא מומחה ברפואת ילדים ויו"ר חטיבת הילדים ומנהל מחלקת ילדים ד' לשעבר בבית החולים "סורוקה"), פרופ' יוג'ין ליבוביץ' (מומחה לרפואת ילדים ומחלות זיהומיות ומנהל יחידת מחקר לילדים ונוער ב"סורוקה") ופרופ' רפאל גורדישר (רופא התפתחותי בתחנה לבריאות המשפחה במיתר).

בר ניר החמיא לכל המוסדות והעובדים המצטיינים: "מצוינות טמונה באנשים, וצומחת בסביבה מעודדת, הדוחפת לכך. יש לנו מחויבות להמשיך להצמיח מצוינות ב'כללית', כדי להבטיח שגם בעתיד נוכל להעניק טיפול רפואי איכותי ואת השירות הטוב והמתאים ביותר למטופלים שלנו".

נבחרת מתוגברת. הפרופ' הנקין, ליפשיץ ולייבוביץ' | צילום: יח"צ

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה