בריאות

בא לי קופנגן ב"סורוקה"

בריאות1 במרץ 2018    דקה אחת
0

מתנדבי המועצה הציונית לישראל הפכו את מחלקות הילדים בבית החולים לאי תאילנדי קסום

בא לי קופנגן ב"סורוקה"
לשכוח מהמחלות. המתנדבים בפעולה | צילום: קרן "מאירים"

עשרות מתנדבים של קרן "מאירים" ומכינת "עמיחי", מטעם המועצה הציונית בישראל, הפכו ביום שלישי השבוע (בו התחפשו ילדי ישראל), לסוג של אי תאילנדי קסום, דוגמת קופנגן הידוע, עבור הילדים המאושפזים בבית החולים "סורוקה".

ל"שבע" נמסר, שמתנדבי הקרן והמכינה הציפו את "סורוקה", ודאגו לקשט, לתלות, לשמח ובעיקר להביא את אווירת חג הפורים השמחה לקירות המחלקות במוסד. למטופלים חולקו כרטיסי טיסה ודרכונים. המסדרונות עוצבו כמו בנתב"ג, עם שלטי המראות וטיסה נעימה. עצים, ערסלים, קוקוסים ואבובים מילאו את המחלקות עצמן. המתנדבים שרו וחילקו פרסים, שתייה ואוכל לכולם. ואי אפשר היה לפספס את ההתרגשות והשמחה על פני המטופלים והצוות.

מנכ"ל "מאירים", יזהר נבון: "למשך כמה שעות, הילדים הרגישו במקום אחר, וקירות המוסד הפכו לארץ אחרת, עם תחושה אחרת. תקופת החגים היא תקופה קשה, המכבידה מאוד על החולים; מלבד הקושי להיות בבית חולים, הפער בין מה שבחוץ למה שבפנים עמוק יותר. שמחתי מאוד להוציא לפועל את הפרויקט החשוב הזה, ואני מודה למכינת 'עמיחי', שהיו שותפים לו. אני מאחל לכולם פורים שמח והחלמה מהירה".

מ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל: "הנערים והנערות מ'עמיחי' מטעם המועצה עשו עבודה נפלאה, והשקיעו המון, כדי להביא את תחושת הפורים לקירות המחלקות ב'סורוקה'. אני גאה בפעילותם וברצונם לדאוג לכך, שגם החולים יזכו לחגוג את הפורים בצורה השמחה ביותר. שיהיה פורים שמח לכל עם ישראל והחלמה מהירה ומלאה לכל החולים".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה