בריאות

נהפוך הוא: הילד שמד"א הציל את חייו התחפש לפרמדיק

בריאות1 במרץ 2018    דקה אחת
0

שלום דובער יונה (12) מערד לקה בדום לב לפני כשנתיים

נהפוך הוא: הילד שמד"א הציל את חייו התחפש לפרמדיק
מי המציל ומי הניצול? | צילום: דוברות מד"א

אתמול (שלישי), בין כל הילדים המחופשים ברחובות לגיבורי על, צבי נינג'ה, נסיכות ועוד, היה ניתן לראות גם ילדים מחופשים לחובשים ופרמדיקים של מד"א, למשל שלום דובער יונה, ילד בן 12 מערד, שלפני כשנתיים לקה בדום לב, וחייו ניצלו בזכות הטיפול המהיר והמקצועי של פרמדיק מד"א אלישיב אמיתי וחובש בכיר במד"א ישראל כץ. ממד"א נמסר, שהשנה התרגשו במיוחד צוותי מד"א בערד, כששלום דובער התחפש למי שהציל אותו: פרמדיק במד"א.

קרן, אימו של שלום דובער: "כבר מתחילת חודש אדר, הוא מחכה להתחפש לפרמדיק מד"א, והיום הוא כל כך התרגש; הבאנו אותו לניידת טיפול נמרץ, שבה הוא פונה, העלינו חוויות, ודיברנו על האירוע, אבל ברוך ה', היום הכל מאחורינו, ושלום דובער בא לבקר את הצוות, שהציל את חייו, להודות להם, ולהרגיש קצת איך מצילים חיים. אני מודה לאלישיב ולישראל היקרים על הטיפול המסור והצלת החיים של בננו היקר; הם שליחים של בורא עולם, ועושים עבודת קודש, שאין שנייה לה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "לא תמיד, החובשים והפרמדיקים, המעניקים טיפול ראשוני מציל חיים, יודעים מה סוף הסיפור, והאם מי שטיפלו בו התאושש לחלוטין. במקרה הזה, קיבלו החובשים והפרמדיקים הפתעה מילד מתוק, הרואה בהם מודל לחיקוי. זה הסיפור של פעילות כוחות מד"א: מהירות ומקצועיות יוצאת דופן, לצד קשר עמוק בין מטפל למטופל, שייחקק בליבם לעד. אני מאחל לשלום דובער ולמשפחתו בריאות, וחג פורים שמח לכל בית ישראל".

שלום דובער ואיש מד"א | צילום: דוברות מד"א

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה