רכילות ולילה

על טעם ועל ריח

רכילות ולילה22 ביולי 2020    3 דקות
0

מיכל כרמי וחברתה שני מילר נמצאו חיוביות לקורונה. אז הן החליטו לעשות מהלימון לימונדה, או יותר נכון פלפל חריף

על טעם ועל ריח

מיכל כרמי (23) רגילה להופיע במדור הרכילות מההפקות השונות שהיא עושה כדוגמנית. כרמי, שחזרה לארץ לפני כמה חודשים מאוסטרליה, עוסקת גם בקידום ושיווק בדיגיטל אבל לא חשבה שאת הפרסום הגדול תקבל דווקא בעקבות העובדה שנדבקה בקורונה.

כרמי, יחד עם חברתה שני מילר, נדבקו יחד בקורונה והחליטו לעבור ולגור יחד עד שתחלוף המחלה: "אני ושני הכרנו אבל לא היינו חברות טובות, לא היינו בקשר יומיומי. לפני שבועיים ראיתי אותה במסיבה ומאוחר יותר התקשרה להגיד שהיא חיובית לקורונה. באותו היום גם אני התחלתי להרגיש תסמינים והתקשרתי בהיסטריה אליה להגיד לה שאני מרגישה חוסר טעם ותסמינים נוספים. עשיתי בדיקה והיא אמרה שאם גם אני יוצאת חיובית נסגור דירה יחד. ככה יצא שמתקשרים אליי בבוקר עם תשובה חיובית ותוך 3 שעות אני צריכה ללכת מהדירה".


כרמי נדבקה מידיד שלה שלא ידע שהוא חולה, ומילר נדבקה באחת המסיבות המדוברות בתל אביב: "הייתי בהיסטריה של החיים, אתה גם לא רוצה להגיד שאתה חולה. אמרתי שאני אמחק את האינסטגרם ואתחבא. אבל כשדיברנו על זה הבנו שיש לנו הרבה מה לתת לאנשים. אם אנחנו נגיד שאנחנו חולות בקורונה, אנחנו נשתף את התהליך, נגיד לכל אלה שחושבים שזו שפעת שזה ממש לא אבל גם נראה שאפשר לקחת את זה בפחות היסטריה, זה יעזור. אנחנו רוצות לשחרר את כל המועקה שלנו. אנחנו מכירות אנשים שיצאו חיוביים ולא משתפים. חשוב לנו להפוך את זה למשהו חיובי. שלא יתביישו שיש להם קורונה, קודם כל כי זה מסכן אחרים וגם כדי לשנות את השיח סביב הנגיף".
כרמי מודה כי בכל אותן מסיבות לא בדיוק נשמרו ההנחיות: "אנחנו הגענו עם מסיכות אבל להגיד ששמרנו על ההנחיות זה לא נכון. ואני קוראת לכולם לשמור על ההנחיות. לא היה מרחק בין אנשים. בפנים אתה מוריד את המסכה, גם ההנחיות לא בדיוק ברורות, מתי אפשר להוריד מסכה ומתי לא. בדיעבד טעינו. מספיק שמגיע חולה אחד למסיבה, הוא מדביק את כולם".
כאמור, השתיים החליטו לשתף באינסטגרם את התחושות וגם לעשות אתגרים הומוריסטיים. אבל כרמי מדגישה כי בימים הראשונים התחושות היו אחרות לגמרי: "אתה מרגיש משהו מוזר בגוף. כמו צמרמורת פנימית. משהו שגרם לי לחולשה. לא הצלחתי לקום מהמיטה מרוב חולשה. אתה מרגיש מרותק ולא יכול לעשות כלום. היינו צריכות לעלות 6 קומות לדירה והיינו עייפות כאילו עשינו ספורט יומיים. כל דבר מרגיש לך מאמץ פיזי מוגזם. אתה מתנשם וקשה לך לנשום. גם מבחינת הטעם. לא היה לי טעם בכלל, קצת מתיקות בהתחלה וזהו. בגלל זה החלטנו לעשות אתגרים שונים, כמו אתגר שבו אכלתי פלפל חריף ופשוט לא הרגשתי שום דבר".

מה את אומרת לאלה שאומרים שזו סך הכל שפעת?
"אתמול קיבלתי הודעה כזו והתחרפנתי. אתה צריך לחלות כדי להבין שזו לא שפעת. אולי התקשורת משדרת היסטריה סביב זה, ואני גם לא חושבת שצריכים לסגור את הכל בגלל הקורונה, אבל כן, האחריות שלנו, לשמור על ההנחיות. מסכות, היגיינה, ריחוק חברתי, זה לא משחק".

ומה לגבי החקירות האפדימיולוגיות. עברתן?
"כן. מתקשרים להגיד לך את התשובה ומיד מתחילים בחקירות. לא עוזבים אותך. רציתי להתקשר לאמא שלי והם לא הסכימו עד שנסיים את החקירה. שואלים אותך איפה היית בכל מקום, שולחים לך גם שאלון למלא. עכשיו כבר עברו שבועיים מאז הבדיקה ואנחנו עדיין חיוביות. מחכות לבדיקה נוספת בתקווה לצאת שליליות".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה