רכילות ולילה

חתונה מהאגדות

רכילות ולילה16 ביולי 2020    דקה אחת
0

ספיר חלמיש רגילה להגשים חלומות לאחרים. לראשונה בחייה, היא זכתה להגשים לעצמה חלום ילדות

חתונה מהאגדות
צילומים: אספוסה צלמים

כבר עברו כמה שבועות אז שספיר חלמיש התחתנה במגה הפקה בקונספט שכולו אגדות. חלמיש, שרגילה להגשים חלומות של אחרים, הגשימה לעצמה את החלום ורצה הגורל והיא גם הצליחה להתחתן בין הגל הראשון לגל השני.

הפקה בקונספט אגדות דיסני

אז השבוע היא ישבה לסכם את החתונה המרגשת וגם נתנה לנו הצצה איך מפיקת אירועים מחליטה על השמלה שלה לחתונה, "הרגשתי שהיתה לנו השגחה פרטית, ממש בין הגל הראשון לגל השני הצלחנו התחתן עם כל החברים וברוך השם הכל עבר בשלום" סיפרה חלמיש והתייחסה לתהליך "הרכבת" השמלה שלה, "את הבד של החלק העליו בשמלה  לקח לי שנה למצוא. עברתי מסע לא פשוט אבל הגשמתי חלום להתחתן בשמלת פנינים. כל בעל חנות בדים ששאלתי הרים גבה וענה לי  שזה בד מאוד ישן ושלא מייצרים אותו יותר.

עם הבעל, מתן דלויה

אני כמובן לא אחת שמוותרת, ואני הולכת אחרי הוויז'ן שלי תמיד. אז אחרי חיפושים בכל רחבי הארץ והעולם ודקה מלוותר מצאתי 2 מטרים אחרונים
בחנות ישנה שמעולם לא תיארתי לעצמי ששם הוא יחכה לי.

2 מטרים אחרונים של בד. השמלה של חלמיש

אני יודעת שמדובר כולה בבד, אבל כשאני רוצה משהו שום דבר לא יזיז אותי מזה. החלק התחתון תפור מ4 שכבות בד, בכל חלק יש 20 מטר בד אז את החישוב אתם יכולים לעשות לבד. לכן אני גם אומרת, אל תוותרו על החלומות שלכם גם אם לאחרים הם יראו טיפשים תעשו מה שעושה לכם טוב. והכי חשוב אל תוותרו לעצמכם ולא לחלומות שלכם אף פעם".

איפור : אורטל אלימלך. שיער : ירין ששון 

 

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות
0

חוגגים אהבה בויקטוריה

רכילות ולילה13 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה