רכילות ולילה

פסטיבל טכנו בפורום

רכילות ולילה21 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

בחמישי יקיימו במועדון הפורום פסטיבל טכנו. ערב שלם שכולו מוקדש למוזיקת הטכנו שחזרה לחיינו בסערה ועם אירוח של כוכבת בינלאומית אחת, דבורה דה לוקה

פסטיבל טכנו בפורום
דבורה דה לוקה | צילום: יח"צ

כמו בכל סיפורי הסינדרלה, גם דה לוקה נולדה בשכונת מצוקה בפרברי נאפולי. כבר בגיל צעיר היא יצאה לעבוד והתפרנסה ממלצרות וכרקדנית במועדונים בפריפריה.

בגיל הנעורים היא עברה לצפון איטליה לבדה, בכדי ללמוד עיצוב אופנה עם הכסף שחסכה. כשהיא הרגישה שהיא לא בנתיב הנכון ויש לה משיכה גדולה לחיי הלילה, היא חזרה לנאפולי, שם פגשה די ג'יי ומפיק מקומי, שחיבר אותה למוזיקה אלקטרונית. הוא הבין שעם הכריזמה שיש לה, היא יכולה להפוך להיות סופרסטארית.

ב-2013 דה לוקה החליטה לצאת לדרך עצמאית שמהר מאוד הוכיחה את עצמה כדבר הכי נכון שהיא הייתה יכולה לעשות למען עתידה. היא הימרה על עצמה כמפיקה ודי.ג'יי טכנו ובזמן קצר הפכה לשם בינלאומי ענק. היום, יש לה יותר עוקבים משמות כמו טייל אוף אס, סולומון, דיקסון, לוציאנו, ועוד.

היא מנגנת במסיבות ענק של אלפי אנשים בלי הפסקה, כשכל הליין אפ בנוי רק עליה ועוד אומרים שהיא הפרפורמרית הכי גדולה בסצנה. עוד אומרים, שאפשר להסתכל עליה מתקלטת, שעות ללא הפסקה, כאילו היא מכשפת את הקהל ושולטת בו באופן אבסולוטי. בחמישי היא תעלה על העמודה של הפורום ותוכיח בדיוק למה.

היא לא תגיע לבד, סוללת דיג'אים תגיע יחד איתה. אחד מהם הוא כריסטיאן סמית' שיגיע אלינו משוודיה ונחשב לאחת הדמויות שמובילות את סצנת הטכנו בעולם. די ג'יי, מפיק ובוס לייבל של טרוניק, לייבל שבו הוא משחרר קטעים שלו כבר מעל 20 שנים ושל אומנים מובילים בסצנה. הלייבל שלו זכה במקום ה-2 בדירוג המכירות העולמי של אתר ביטפורט, יש לו תוכנית שבועית שמשודרת ל-100 יעדים ברחבי הגלובוס ועכשיו הוא מגיע גם לעמדה של הפורום. היידה קרנבל.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה