רכילות ולילה

גורמי, יא זאלמה

רכילות ולילה15 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

אם אתם עדיין לא מכירים את הזאלמה אכבר קוקטייל בר אז כדאי מאוד שתכירו. כשכבר תגיעו לזאלמה כנראה תפגשו את גורמי ספיאשווילי, ברמן במקום כבר שנתיים.

גורמי, יא זאלמה
גורמי ספיאשווילי | צילום: שלומי זירה

מדובר ללא, ספק בבר הכי מגניב שיש לבאר שבע ואולי לישראל בכלל להציע. אווירה קצת אחרת, תפאורה וסיפורים מאחורי הבר שישאירו אתכם פעורי פה.

גורמי הגיע לבר די במקרה. הוא התחיל בכלל כסטודנט לתואר הנדסאי בניין במכללה הטכנולוגית, ואחרי כשנתיים הבין שזה לא בדיוק מה שחשב שיקרה. משם הוא הגיע לזאלמה, התאהב ומאז נמצא מאחורי הבר.

לפני כחודש גורמי התחרה בתחרות הברמנים הבינלאומית ה-world class, בשלב הארצי שהתקיים באילת. מדובר באחת התחרויות הנחשבות ביותר לברמנים, מעצם היותה תחרות ברמנים ולא קוקטיילים. בתחרות, 4 קטגוריות שונות, בהם מתחרים הברמנים. גורמי זכה בקטגוריית הברמן הכי מהיר, לאחר שהיה צריך להכין 10 קוקטיילים מדליקים ב-10 דקות ואפילו הצליח להכין שני קוקטיילי בונוס, בלי להתפשר על הטעם והאיכות.

עם התואר הזה הוא גם קנה לעצמו מקום בחצי הגמר בשנה הבאה, לשם הוא מכוון גבוה כדי לזכות בתחרות כולה ולייצג את ישראל ובאר שבע בתחרות העולמית.

בינתיים גורמי מציע לכם את אחד הקוקטיילים המגניבים בתפריט הקיץ של הזאלמה, הברון אדמונד. מה זה הקוקטייל? איך מכינים אותו? תלחצו פליי…

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה