רכילות ולילה

חוגגים אהבה בבאר שבע

רכילות ולילה26 ביולי 2018    2 דקות
0

במועדון הפורום השלימו את ההכנות לסוף השבוע של טו' באב ואתם רק צריכים לבחור לאיזו מסיבה ומתחם להגיע, וגם במועדון הברקה החליטו לקחת את מסיבות סופ"ש צעד אחד קדימה והכינו כמה מסיבות

חוגגים אהבה בבאר שבע
מועדון הפורום | צילום: Tisha myles

הפורום

האופציות יהיו רבות ומגוונות בסופ"ש החזק ביותר בעונה, כשכבר היום (חמישי) יגיע למתחם הרגאטון וההיפ הופ, טומי קיי, אחד האמנים הכי רותחים בסצנה.

במתחם הטראנס יתארח די ג'יי גורביץ, יוצר צעיר שנחשב לשם עולה בתעשייה, ובחלל החדש של הטכנו יתארחו הרזידנטים של האלפא-בית, משה אבוטבול ואורון קיי, שינגנו סט אל תוך הלילה.

בצהרי שישי אתם יכולים להוציא את בגדי הים כי בפורום מכינים אפטר צהריים עם כל הבריכות של הפקטור קיץ. די ג'יי דודו פחימה ודי ג'יי ערן דבורה הרזידנטים, ייתנו את האווירה ובשיא יגיע הרכב הטראנס רייזינג דאסט לעשות צונאמי בבריכות, עם סט שלא ישאיר אתכם יבשים.

אבל חכו, זה לא הכל. בשישי יגיע למועדון גם פיקסל, לתת עוד סט טראנס למי שעוד נשאר כוח. מי שצריך את מנת הטכנו שלו, יקבל אותה בדמותו של רועי שפילמן והכל בהשקה המחודשת של מתחם הצ'ילאאוט, בהפנינג גדול שיכלול 1000 מטר של דיגלולים, מתנפחים, קיר צילום ענק שעשוי מחביות, מתקנים של 3 ליטר למזיגה עצמית, עמדות של משחקי בירה, ברמניות ומלצריות לבושות בלבוש בווארי אותנטי, ועוד הרבה הפתעות.

הברקה

החגיגות יתחילו בחמישי עם ליין חמשוש של המועדון. לילה שכולו בסימן חג האהבה העברי, עם הרזידנטים של המועדון עם מוזיקה שחורה ולהיטים. בשיאו של הערב בברקה יארחו את אחד האמנים הכי מצליחים בסצנה, בניה ברבי בהופעה חיה.

בצהרי שישי יחזרו במועדון לאפטר אלקטרוני עם ליין-אפ מרשים. זה יתחיל עם הרזידנט של המועדון אול אין, שיפתח את הצ'אקרות בסט שיחמם אתכם טוב טוב. אחריו יעלה דקל, ההחתמה החדשה של הלייבל המוביל הומגה. אבל הדובדבן בקצפת, הקינוח יהיה קינוח ספרדי, כשדיג'יי חואן האגדי יחזור לסיבוב נוסף במועדון.

נראה שחואן הפך את הברקה לבית השני שלו, כשבשנים האחרונות הוא מקפיד להגיע לכמה וכמה מסיבות והקהל מצביע ברגליים וממלא כל מסיבה. דיג'יי חואן מוכר לכולם כמי שהביא לעולם את הטרק האלמותי "חולה סרטן", אבל חואן הוא תופעה מוזיקלית שכמעט וכבר לא רואים היום. הוא היה שם משנות ה-90 ורלוונטי גם היום כשהוא מרקיד אלפים בכל העולם. בשישי כאמור הוא באפטר של המועדון, להראות איך עושים את זה נכון.

 

מגיע לברקה. די ג'יי חואן | צילום: בן גבאי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה