רכילות ולילה

מדגמנים בגאווה

רכילות ולילה27 ביולי 2018    2 דקות
0

השבוע אנחנו גאים להציג לכם את דונה חלייחל, בת 20 מבאר שבע, אבל לא רק...

מדגמנים בגאווה
דונה חלייחל | צילום: ענבל מסיקה, סוכנות רוברטו

אם היא נראית לכם מוכרת, אז אתם כנראה מבלים ב"בליקר בייקרי" ב"גרנד קניון", שם היא עובדת היום כמנהלת.

כשהיא לא נמצאת בבית הקפה, דונה כבר החלה בלימודי משחק בסוכנות רוברטו ושם היא גם "חוטאת" לפעמים בצילומי דוגמנות.

חלייחל מאוד אוהבת להצטלם, לשמור על צבע גוף במיטות שיזוף וגם לנקות. בשאר הזמן, היא אוהבת לשבת עם חברים בברים ופאבים, לצאת לבתי קפה ומסעדות ובעיקר לנסוע מחוץ לבאר שבע, לטיולים שישלבו שמש והרבה ים. אגב, דונה מודה שהיא קוראת הדוקה של מדורי רכילות. ואתם?

צילום: פרטי

זוכרים שסיפרנו לכם על חגיגות יום ההולדת של שיר סנרטייג והבטחנו מגה הפקה במועדון הפורום? אז סנרטייג עמדה בהבטחות עם מסיבת יום הולדת שלא תשכח עוד הרבה זמן.

סנרטייג | צילום: פרטי

שישי שעבר, העיר העתיקה לובשת חג. הפעם הסיבה היא שקפה לולה חגג יום הולדת 6 בצהרי השישי, עם מסיבת קיץ סמוך לבית הקפה. מי שהיה אחראי על המוזיקה הוא די.ג'יי שי מנשרי, שניגן כשהוא נמצא על… תקשיבו טוב, גג רכב אספנות. לא מאמינים? תראו בעצמכם…

צילום: פרטי

עוד אחת שהייתה בחגיגות, ואוי ואבוי אם לא הייתה מגיעה, היא דניאלה ביטון, מנהלת המשמרת בר העתיקה הסמוך. את ביטון אנחנו לא רגילים לראות יושבת נינוחה עם בירה בצהריים, אז היא ניצלה את העובדה שהיא לא במשמרת כדי ליהנות מהרגע.

צילום: פרטי

רגע לפני ששחקני הפועל באר שבע עלו על הטיסה לזאגרב, החליטו כמה מנשות השחקנים לצאת לארוחת גיבוש במסעדת קפאסה, אם תרצו מחנה אימון משלהן…

צילום: אינסטגרם

"כוכבי התוכנית המצליחה "הבנים והבנות" בערוץ הילדים, הגיעו בחמישי האחרון לסניף ijump בבאר שבע, למפגש מעריצים מהנה במיוחד. הילדים הרבים שהגיעו למקום, עברו אחד-אחד לסלפי מרגש וברכות מצולמות.

צילום: אתי מזור

בין המפגינים במחאה נגד חוק הפונדקאות בבאר שבע, הייתה גם חברת המועצה יסמין סקס פרידמן, שלקחה לידיה דגל גאווה ודרשה שוויון זכויות לכולם.

יסמין סאקס-פרידמן | צילום :אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה