רכילות ולילה

התחדשנו…

רכילות ולילה25 במאי 2018    דקה אחת
0

התואר השני של שיר, הטבעת של צאלה, החג של שגב, התספורת של דניאלה והחדש של שגית

התחדשנו…
תגידו הרבה מזל טוב לשיר אוחיון שבשבוע שעבר חגגה רשמית את קבלת התואר השני שלה | צילום: פרטי

אם אתם לא מכירים את אוחיון אז הנה כמה פרטים עליה. היא רק בת 25 אבל כבר מחזיקה בתואר ראשון ושני במשפטים. היא עורכת דין בחברה של אביה, יורם אוחיון, ומנהלת את המחלקה המשפטית. בספטמבר הקרוב היא תיכנס מתחת לחופה יחד עם בן זוגה תמיר קונסטנטיני וכשהיא לא עובדת, תמצאו אותו בעיקר עושה ספורט, שזה התחביב הגדול ביותר שלה. אוחיון מתאמנת אצל עידו אלוש המאמן האישי, לא פחות מחמש פעמים בשבוע, בנוסף לפילאטיס ועוד.

תגידו הרבה מזל"ט גם לצאלה ביטון שמוסיפה לעצמה עוד תואר – מאורסת. זה קרה בסופ"ש שעבר, כשבן זוגה של ביטון שלף טבעת והציע לה נישואים במהלך חופשה של השניים במקסיקו.

רגע לפני שהם חוזרים לתכנונים של החתונה, הם עוד הספיקו להמשיך ולטייל במיאמי. צאלה ביטון וארוסה | צילום: אלבום אישי

ממאורסים, לנשואים: שגב, אחד שמלביש בתים עם לא מעט "סטייל", לקח את חגית, האישה שאיתו, ונסע לחגוג את שבועות במלון עם הכי "סטייל", "בראשית" במצפה רמון. למחרת החג הוא נראה בבריכת האוניברסיטה, שוחה כאילו אין מחר.

בכל זאת, את הקלוריות ועוגות הגבינה חייבים להוריד. שגב | צילום: דני דידי

גם דניאלה ביטון עם התספורת החדשה, החליטה שהיא צריכה קצת חופשה של בטן גב, אז היא ארזה את עצמה ונסעה למקום בו הזמן עוצר מלכת – סיני. אבל אל תדאגו, את ביטון תוכלו למצוא כבר במסיבה הקרובה בעתיקה.

לא מוותרת על העתיקה. ביטון | צילום: פרטי

ואם בהתחדשות עסקינן, נספר לכם שרגע לפני שבועות החליטה שגית אברהם להתחדש בקעקוע לכבוד החג. אז היא קפצה למקעקע של המדינה, אליאב אוזן, וקעקעה את טביעות האצבעות של הילדים. את התוצאות היא כבר חשפה לכולם במסיבת הצהריים הגדולה של מגדלנה.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה