רכילות ולילה

אנשים ונחשים

רכילות ולילה26 במאי 2018    דקה אחת
0

ביך נמתחת, אבנעים ממנגל לעובדים, חמו מבקרת את מסי, דהאן מחשמל וביטון נרגעת אחרי עומר אדם

אנשים ונחשים
אם עדיין לא התחברתם לוולוגים של ליזה ביך והצמוד סמולקין, אתם מפספסים את הדברים הכי טובים ברשת. ביך | צילום: פרטי

השבוע סמולקין החליט למתוח את ליזה ביך. איך הוא עשה את זה? פשוט. הוא לקח נחש ענק ועוד לפני שביך התעוררה לה בבוקר, פשוט שם עליה את הנחש. אתם יכולים לדמיין מה הייתה התגובה של ביך, אך לאחר מכן הם כבר התיידדו…

שבת האחרונה ביישוב עומר. איב אבנעים, הבעלים של ה-11 סקנדפלור, מחליט על ערב גיבוש לעובדים בוילה של אחד מהם. בתכנית, מסיבת בריכה. שי חמו, מנהל השיווק, דאג להשקות את כל הבליינים בהרבה אלכוהול ועל המנגל, האיש, הזקן והטלפון אבנעים.

צילום: פרטי

אם לא מצאתם את חן חמו בסביבה בשבוע האחרון, נספר לכם שיש לזה סיבה טובה. חמו העבירה את השבוע האחרון בברצלונה, לאחר שאחיה הגדול הפתיע אותה עם כרטיסי טיסה לספרד עם המשפחה. חמו כמובן לא ויתרה על כל אתרי התיירות המרכזיים, כולל ביקור בקאמפ נואו וחזרה עם המון שקיות.

חמו נופשת | צילום: פרטי

אור ביטון ניצלה את מזג האוויר הלוהט ויחד עם חברי ילדות נסעה עד לחוף נווה ים, ליד עתלית לסופ"ש קצת רגוע. היא הייתה צריכה את הרוגע הזה בעיקר אחרי עוגמת הנפש שעברה בהופעה של עומר אדם, כשמצאה את עצמה מחוץ להופעה וזאת למרות שרכשה כרטיסים הרבה לפני. סוף טוב הכל טוב, ביטון ראתה את אדם מענטז ולמחרת כאמור עלתה על ביקיני של דריה ביקיני.

אור ביטון | צילום: פרטי

דור דהאן, התגלית הבאה מבאר שבע, הלהיב בהופעה מחשמלת בחג השבועות באולמי מברוכה. ל"שבע" נודע כי הקהל לא איפשר לו לרדת מהבמה.

צפו להפתעות בהמשך. דהאן | צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה