תרבות ופנאי

ממוסקבה לבאר שבע

תרבות ופנאי18 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

כוכבי הבולשוי, יוליה סטפנובה ומיכאיל לובוחין, בליווי 45 רקדני תיאטרון הבלט של בית האופרה מצ'ליאבינסק, יגיעו בשבוע הבא למופע מיוחד "לה ביידר", הפקה עשירה של הבלט הקלאסי

ממוסקבה לבאר שבע
המופע "לה ביידר" | צילום: יח"צ

הבלט לה ביידר נחשב לאחד הבלט הרוסים הגדולים.

הוא נוצר במיוחד לכבודה של הרקדנית הנודעת יקטרינה ואזם. במופע מיוחד של הבלט האימפריאלי בסנט פטרבורג. סיפורם של הביידר, רקדנית המקדש ניקייה, והלוחם סולור, שנשבעו שבועת אמונים נצחית אחד לשני. אלא שאהבתם נתקלת בקשיים, הכהן הגדול גם הוא מאוהב ברקדנית, וראג'ה דוגמטה בחר בסולור לשאת לאישה את בתו גמזאטי.

ניקייה מבלי לדעת על ההסדר, מסכימה לרקוד בטקס האירוסים של השניים. זהו סיפור על אהבה, קנאה, מלחמה וניצחונם של הרוח והאהבה באווירה אקזוטית. בלט עשיר עם עשרות משתתפים ומאות תלבושות ותפאורה גדולה, הכוללת פיל ענק שייבנה במיוחד בארץ, בהוראות מדויקות מהנהלת הלהקה.

סולני הבלט הם שניים מרקדני הבולשוי הבולטים בימינו. שני כוכבי בלט הבולשוי ממוסקבה, 45 רקדנים מתיאטרון הבלט של האופרה של צ'ליאבינסק, מאות תלבושות, תפאורת ענק בהפקה בימתית מלאה בפעם הראשונה על הבמה בישראל למוזיקה של לודוויג מינקוס עם הכוריאוגרפיה, מאת מריוס פטיפה בציון 200 שנה להולדתו.

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 26.11, 20:30.

המופע "לה ביידר" | צילום: יח"צ

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה