תרבות ופנאי

חלומות מבטון

תרבות ופנאי15 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

במסגרת התערוכה חדשה "חלומות מבטון: הסגנון שבנה את באר שבע" שמוצגת בימים אלו במוזאון הנגב לאמנות, יתקיימו הרצאות שונות של אוצרי התערוכה, הדס שדר, ערן טמיר טאוויל ועומרי עוז אמר

חלומות מבטון
עומרי עוז אמר | צילום: לוקו גרופ

ההרצאה הראשונה "האדריכלות כמנוף להתחדשות עירונית" תתקיים בשבוע הבא, 19 בנובמבר, עם האדריכל עומרי עוז אמר יליד העיר באר שבע, שחרט על דגלו לקדם את באר שבע – כאתר מורשת אדריכלות עולמי.

עוז אמר, מאוצרי התערוכה, הוא אדריכל פעיל בתחום העיצוב העירוני והתחדשות עירונית, בוגר הפקולטה לאדריכלות בטכניון. במפגש ימקם אמר את באר שבע על מפת האדריכלות העולמית, ויבחן את הפוטנציאל הכלכלי, התרבותי והסביבתי הגלום בהיותה אתר מורשת עולמי לאדריכלות ברוטליסטית. אמר יסביר וירחיב את המושג 'התחדשות עירונית', וינסה לסמן את הרגע בו תהליכי התחדשות עירונית נולדים, ואת מידת השפעתם על העיר והתושב.

למחרת ב-20 בנובמבר, יתקיים אירוע מיוחד במסגרת כנס תרבות שימור המורשת ה-4 במחלקה לאמנויות באוניברסיטת בן גוריון בנגב. דגש מיוחד בכנס יהיה לאדריכלות הברוטליסטית בבאר שבע בהשתתפות אוצרי התערוכה: שולחן עגול בנושא "הברוטליזם ושימורו" שמוביל ערן טמיר טאוויל; הרצאה על ערכי עומק לשימור של הדס שדר ומושב מיוחד מחוץ לקמפוס "בין הירואיקה לאדם", שיכלול ביקור בתערוכה "חלומות מבטון" וסיור בשכונה ה' בעיר בהדרכת ד"ר דליה מנור ועמרי עוז אמר.

מוזיאון הנגב לאמנות. 19.11, 10:30.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין לנו ארץ אחרת

רשת FRIENDS יוצאת בסדרת מופעים בסימן אחדות ותקומה

תרבות ופנאי1 במאי 2024    3 דקות
0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה