עסקים וכלכלה

עובדי החברה הכלכלית לפיתוח נתיבות התאגדו בהסתדרות

עסקים וכלכלה17 ביולי 2023    דקה אחת
0

הארגון היציג של כ-450 העובדים, אותו מוביל יו"ר מרחב נגב נורברט בוקובזה, פתח במגעים עם הנהלת החברה על השגת הסכם קיבוצי

עובדי החברה הכלכלית לפיתוח נתיבות התאגדו בהסתדרות
מעמד התאגדות העובדים | צילום: דוברות ההסתדרות

ההסתדרות היא ארגונם היציג של עובדי החברה הכלכלית לפיתוח נתיבות, זאת לאחר שכ-450 עובדי החברה השלימו בימים אלה, את מהלך ההתאגדות. המהלך נרקם ויצא אל פועל לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולדאוג לביטחונם התעסוקתי. בסיום מבצע ההתאגדות, הוציאה ההסתדרות מכתב אל הנהלת החברה הכלכלית בו הכריזה על ייצוגיות עובדיה, והזמינה את ההנהלה לפתוח במו"מ להשגת הסכם קיבוצי.

החברה הכלכלית לפיתוח נתיבות משמשת כזרוע ביצועית של העירייה לשם הפרטת מערך שירותיה בתחומים עירוניים, כמו טיפוח ושיפור פני העיר ועניינים קהילתיים. פעילות החברה כוללת פיתוח ומכירת שטחים באזור התעשייה בעיר, הכנת שלטי רחוב ופרסום חוצות וניהול ופיקוח אתרי פנים ופיתוח של עיריית נתיבות. רוב העובדים מועסקים כמלווי הסעות וכסייעות גנים, ומקבלים שכר נמוך.

יו"ר ההסתדרות במרחב נגב, נורברט בוקובזה, מסר: "אני מברך על התאגדות נוספת שמוביל המרחב ביחד עם האגף להתאגדות בהסתדרות. ההתאגדות תחזק את עובדי החברה הכלכלית לפיתוח נתיבות ותקדם את צעדיה להשגת המטרות. אני מודה לכל עובדי מרחב נגב המסורים והחרוצים שלקחו חלק במבצע המוצלח, ומברך בברכת דרך צלחה את עובדי החברה הכלכלית על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות".

ראש האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר, הוסיף: "הגיע הזמן שעובדי ועובדות החברות העירוניות ככלל, והחברה העירונית לפיתוח נתיבות בפרט, יזכו לביטחון תעסוקתי, תוספות שכר, ייצוג ורווחה בדיוק כמו חבריהם ברשויות המקומיות. אנו מברכים וגאים על הזכות לעמוד לצד הוועד פורץ הדרך בחברה".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

כל מה שכחול-לבן ובזול תמצאו ב-!BOOOM

בואו נקשט את המרפסות והמכוניות, הגינות והחצרות בדגלי ישראל, ונציין את יום עצמאותנו ה-76 עם רעשנים, פטישי פלסטיק, משקפיים ושרשראות, בתקווה שעד החג, יחזרו כל חטופינו הביתה

עסקים וכלכלה1 במאי 2024    דקה אחת
0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות

כתיבת תגובה