עסקים וכלכלה

"אנדרו אקספרס"- הבשורה של באר שבע

עסקים וכלכלה27 במרץ 2019    2 דקות
0

מפלצת הסלולר והגאדג'טים, מגיעה לנווה זאב ובאה לטרוף את הקלפים

"אנדרו אקספרס"- הבשורה של באר שבע
צילום: יח"צ

כבר שנים שאנחנו, כצרכנים ישראלים, מבינים את התועלת הכלכלית ש'בלואו קוסט' ויודעים שהדבר לאו דווקא מעיד על איכות מוצר ירודה, בין אם בטיסות, מסעדות ועכשיו גם בתחום הסלולר. החנות חדשה בשם "אנדרו אקספרס" מבית רשת היבואן "אנדרו שיווק והפצה", עתידה לפתוח בימים הקרובים את דלתותיה לקהל הצרכנים ולהביא את הבשורה החדשה והחמה של עולם הסלולר, אליכם לשכונה.

"אנדרו אקספרס" היא השחקן החדש במגרש והיא משנה את החוקים, כך שהתועלת העיקרית, היא לצרכן. החנות משווקת מוצרים שמגיעים מהיבואן לצרכן ללא נקודות עצירה וללא עלויות תיווך שאנחנו, כצרכנים, משלמים עליהם בכל תחום ובכל רכישה. כאן, המטרה היא להביא את המוצר הטוב ביותר, במחיר הזול ביותר בצורה הישירה ביותר.

כפי שחנויות הסטוק, נכנסו לחיינו ושינו את התפיסה ואת הרגלי הצריכה שלנו, כך גם "אנדרו אקספרס" שצפויה לשנות את חווית הרכישה של הצרכן, בכל הקשור לעולם הסלולר, האביזרים והגאדג'טים ולכונן את מהפכת הקניות הבאה. אם עד היום שוטטנו באתרים מחו"ל, חיכינו חודשים לחבילה שתגיע ורק אז קיבלנו את המוצר, רק כדי ליהנות ממגוון מוצרים עצום במחירים נמוכים, היום בזכות החנות החדשה, הזמינות היא מידית והמחירים תואמים לאתרי הסחר השונים. בנוסף למגוון, המחירים הנוחים והזמינות המידיית, החנות תעניק לצרכן חוויית קניה נוחה ורגועה. בחנות תמצאו עגלות וסלי קניה לנשיאה נוחה, מדפים מסודרים ומרחב רכישה נקי ומרווח.

צילום: יח"צ

החנות כאמור, היא שלוחה של רשת היבוא וההפצה "אנדרו" ובנוסף לחנות הצרכנים בנווה זאב, קיים מחסן היבואן בעמק שרה. גם שם ניתן להגיע ולרכוש ממגוון המוצרים הקיימים, אך החנות החדשה תספק את כל המוצרים הקיימים ותהיה נוחה להגעה.

לסיכום, ניתן לומר שמהפכת הצריכה שהחלה בישראל ומכה גלים בכל התחומים, ממשיכה להשתדרג. היום, הצרכן מבין שהכוח בידיים שלו ושהוא אינו מוגבל למותג או לחנות אחת, העולם פתוח בפניו וצורת הרכישה הפכה מעניין מקומי, לעניין אוניברסלי. יחד עם זאת, החסרונות העיקריים הטמונים ברכישות מחו"ל, ברורים לכולנו ואינם מספקים את הצורך המיידי של הצרכן ומחייבת אותו לדחות את הסיפוק. לכן, חנות כמו "אנדרו אקספרס", הבינה את הפער הקיים ואת החיסרון והצליחה לגשר עליו ולהביא לצרכן את כל התועלות במקום אחד – מחיר, מגוון ומיידיות.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה