עסקים וכלכלה

DECATHLON מגיעה ל"ביג" באר שבע

עסקים וכלכלה18 בנובמבר 2018    2 דקות
0

החנות ה-5 של ענקית הספורט בישראל תיפתח ב-2020 בפרויקט ההרחבה של המתחם

DECATHLON מגיעה ל"ביג" באר שבע
בקרוב בבאר שבע: Decathlon בבאר שבע | צילום: יח"צ

DECATHLON, ענקית הספורט הצרפתית, חתמה על הסכם לפתיחת חנות במתחם "ביג" באר שבע. מדובר בחנות ה-5, שתפתח Decathlon בישראל. היא תיחנך במהלך 2020, כחלק  מההרחבה העתידית של המתחם בבירת הנגב, ותשתרע על שטח של כ-3,150 מ"ר, זאת כדי לתת מענה לביקוש, גם בקרב תושבי הדרום, למוצרי Decathlon בישראל.

החנות בבאר שבע תצטרף לחנות הראשונה של Decathlon, שנפתחה לפני כשנה, בראשון לציון, ולחנויות העתידות להיפתח ב"ביג" קריות, כפר סבא ותל אביב, ותכלול מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון רחב של מוצרי ספורט ייחודיים וטכנולוגיים.

Decathlon שכרה באחרונה, שטח להקמת מרלו"ג באשדוד, מחסן לוגיסטי שידאג לרכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החנות, הפועלת במתחם G שבראשון לציון, ושל החנויות העתידות להיפתח באתרים אחרים בארץ. פתיחת המחסנים תאפשר לחברה גמישות בכל הקשור למלאי וזמינות של הסחורה בחנויות ובאתר, לטובת הלקוחות שלה.

Decathlon פתחה את הסניף הראשון שלה בישראל בספטמבר 2017, כאמור בראשון לציון, והפכה את ישראל למדינה ה-34 של הרשת. בחנות ראשון לציון מוצעים כ-60 תחומי ספורט שונים, כולם נבחרו בקפידה, ונמצאו מתאימים לקהל הישראלי. מחלקות הספורט כוללות מוצרים של מותגי הבית, המעוצבים ומיוצרים תחת קורת גג אחת, ומעניקים את המענה הטוב ביותר לכל העוסקים בספורט, מרמת מתחילים.

Decathlon נוסדה ב-1976 בעיירה אנגלו, הנמצאת ליד ליל שבצרפת, ומונה כיום כ-1,388 סניפים ב-42 מדינות. החברה מונה קרוב ל-85 אלף אנשי צוות ברחבי העולם, כאשר כולם מאוחדים תחת שני ערכים משותפים: חיוניות ואחריות. ב- Decathlonדוגלים בשמירה על מחירים הוגנים ככל הניתן, בעזרת שליטה בלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים, במטרה לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים.

מדי שנה, מיוצרים בחברה בממוצע 2,800 מוצרים חדשים, דבר הדורש רעיונות רבים וחשיבה ללא הרף על האבולוציה של הספורט. Decathlon דואגת לשים את לקוחותיה במרכז, ובעזרת 30 המעבדות שברשותה, בהן עובדים יותר מ-150 מהנדסים, היא בודקת מאות אלפי מוצרים בשנה.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה