עסקים וכלכלה

"מחסני השוק" משיקה סניף חדש בבאר שבע

עסקים וכלכלה12 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

הסניף החדש בשכונת רמות, הסניף ה-28 של הרשת בכלל והשמיני בבירת הנגב. משתרע על פני שטח של 800 מ"ר

"מחסני השוק" משיקה סניף חדש בבאר שבע
צילום: מחסני השוק

רשת השיווק המובילה "מחסני השוק", משיקה סניף נוסף בבאר שבע, הפעם בשכונת רמות, הממוקמת בכניסה לעיר. מדובר בסניף ה-28 של הרשת, הנמצאת בפריסה ארצית מאילת ועד צפת.

הסניף החדש, משתרע על פני שטח של 800 מ"ר ונועד להעניק שירותים ולראשונה גם חווית קנייה לתושבי השכונה. הסניף כולל את מחלקות פירות וירקות טריים, קצבייה, מעדנייה, ועוד והוא מונגש וכולל חניון תחתון עם מעלית המיועד לנוחותם של לקוחות הסניף.

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, מסר: "אנו שמחים להרחיב את היקף פעילותנו עם הקמת הסניף השמיני של הרשת בבאר שבע. לאחרונה, זיהינו צורך גובר בהענקת חווית קנייה נעימה, חכמה וראויה בשכונות המגורים ולא רק במוקדים מרכזיים בעיר. כחלק ממהלך אסטרטגי אותו אנו מובילים בשנה האחרונה, אנו נמצאים במגמת התרחבות וצמיחה מתמדת הן לסניפים גדולים במרכזי הערים, לצד הקמת סניפים שכונתיים אשר יספקו שירות נגיש, שוטף ויומיומי.

עוד הוסיף נעמן: "כחלק ממהלך השקת הסניף החדש, נקדם את המעדנייה המספקת מאכלים טריים וביתיים בכל יום וכן, נציע מגוון רחב של מבצעים עמוקים במחלקות השונות ביניהן בקצבייה, במחלקת הטואלטיקה וההיגיינה האישית ובמחלקת דגני הבוקר".

מחסני השוק, סניף רמות ברחוב מנחם דידנר.

צילום: מחסני השוק

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה