עסקים וכלכלה

MINISO בבירת הנגב

עסקים וכלכלה13 בנובמבר 2018    4 דקות
0

ענקית העיצוב היפנית פותחת חנות בבאר שבע בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים. החנות, בשטח של כ-200 מ"ר, תציע עשרות אלפי פריטים מעוצבים במבחר רחב של קטגוריות

MINISO בבירת הנגב
צילום: יח"צ מיניסו

ממשיכה לצמוח: ענקית העיצוב היפנית MINISO, פתחה בשבוע שעבר את החנות השלישית של הרשת בקניון עזריאלי הנגב שבבאר שבע. החנות בעלת שטח של כ-200 מ"ר והושקעו בהקמתה כ-1.5 מיליון שקלים. החנות תציע כ-3,000 דגמים וכ-50,000 פריטים מעוצבים, במגוון קטגוריות ובהן: עיצוב הבית, דיגיטל, טיפוח ובישום, צעצועים, כלי כתיבה ומתנות, מוצרי טיולים וספורט, תיקים ארנקים, אקססוריז ועוד. כמו ביתר חנויות מיניסו, גם בבאר שבע קולקציות חדשות יגיעו לחנות אחת לשבועיים.

עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של מיניסו בדרום הארץ, בקניון עזריאלי הנגב באר שבע; בדיוק כפי שהמותג צומח במהירות בכל רחבי העולם עם מעל ל-4100 חנויות, כך גם בישראל. המטרה שלנו היא להגיע לכל קצוות הארץ במהירות ולהנגיש את המותג לכולם. החנויות שלנו מציעות קולקציות בלעדיות, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, עיצוב, חדשנות וכמובן מחירים נוחים".

לדברי שחר טביב, מנכ"ל עזריאלי הנגב: "קניון עזריאלי הנגב גאה להרחיב ולשדרג את תמהיל החנויות לקהל לקוחותיו. אנו שמחים על צירופו של המותג "מיניסו" שמתווסף לרשימת מותגי האופנה האיכותיים בקניון לרווחת תושבי הסביבה".

מגוון אביזרי דיגיטל וסלולר במחירים אטרקטיביים

החנות בבאר שבע תכלול מחלקת אביזרי דיגיטל וסלולר בעלת מגוון רחב של  כ-250 דגמים וכ-8,000 פריטים, לרבות מטען נייד, רמקול בלוטת', אוזניות רגילות או אלחוטיות, מנורות, שעונים, משקפי תלת ממד, מגני מסך לסלולר ועוד. כל מוצרי הדיגיטל במחלקה עומדים בסטנדרטים בינלאומיים; המטענים הניידים תומכים בכל מכשירי אנדרואיד ואייפון (עד אייפון S6), כאשר הכבלים שמיועדים לאייפון, הם בעלי תו MFI בהתאם לנהלים של חברת Apple העולמית. מחירי המוצרים נעים בין 10-99 שקלים. למשל כבל USB 1 מטר ב- 10 שקלים, מגן מסך זכוכית מחוסמת ב-15 שקלים, אוזניות תוך אוזן ב-20 שקלים, מטען נייד סגסוגת אלומיניום ב-49 שקלים, רמקול אלחוטי ב-69 שקלים ועוד. בהמשך צפויים להגיע עוד עשרות דגמים חדשים, והקולקציה תתעדכן אחת לשבועיים. המוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריה הם: אוזניות סיליקון לטלפון נייד (10 שקלים), מעמד לטלפון חכם לרכב (15 שקלים) ועוד.

עיצוב איכותי וחווית שירות

MINISO מייחסת חשיבות רבה לחוויית הקנייה של הצרכנים, ובדומה לחנויות שנפתחו בתל אביב ובנתניה גם החנות בבאר שבע עוצבה לפי עקרונות של עיצוב מזמין, נקי ומאיר עיניים, המקנה בין היתר חוויה של נוחות ויכולת התמצאות. כל העובדים בחנות עברו הכשרה מקיפה כדי להעניק שירות איכותי בסטנדרטים הבינלאומיים של רשת MINISO.

ב-MINISO מקפידים על עיצוב מוצרים ייחודי, בעל קווים פונקציונאליות ומחיר משתלם. בשנת 2018, ארבעה מוצרים של מיניסו זכו בפרס העיצוב היוקרתי – RED DOT, אחד משלושת פרסי העיצוב החשובים בעולם בשל אלמנטיים ייחודים המשולבים בתוכם. המוצרים הזוכים הם: כרית צוואר מתקפלת, מיני מאוור בצורת U, מחברת גלים ומיני מאוור עם ספק כוח נייד.

MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן, יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים לשעבר, מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ-30 סניפים עד לסוף 2019 ו-50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת ינוע בטווח של כ-300-200 מ"ר והן תמוקמנה בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ; בשלב ב' יפתחו חנויות גם במרכזים שכונתיים.

MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya, שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כבר בשנתה הראשונה, הרשת הקימה 300 חנויות חווייתיות הממוקמות במרכזים מסחריים לצד מזון, ביגוד ובידור. כיום המותג הפך להיות פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם 4,105 חנויות ב-61 מדינות ברחבי העולם וכ-100 חנויות שנפתחות מידי חודש, בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. מיניסו מתכננת לסיים את 2022 עם 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ-15 מיליארד דולר.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

ריח של פסח ב-!BOOOM

בכניסה לסניף ״בום״ במגדל הרכבת ובקניון עזריאלי הנגב בב"ש, צריך לפתוח חזק חזק את העיניים ואת האף כדי ליהנות מהמראה המרהיב והריח הנעים של פסח שמתקרב…

עסקים וכלכלה27 במרץ 2024    דקה אחת
0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה