עסקים וכלכלה

פתוח לשיווק: הקומות הגבוהות ב"גרנד אביסרור" בבאר שבע

עסקים וכלכלה22 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

אביסרור משה ובניו, פותחת לשיווק את הקומות הגבוהות בבניין השלישי בן ה-30 קומות. "פרויקט זה מהווה את חוד החנית הטכנולוגית הן ברמת הבנייה הירוקה והפיתוחים הטכנולוגיים הנוספים והן ביוקרה ובחדשנות שהוא מביא לאזור הדרום"

פתוח לשיווק: הקומות הגבוהות ב"גרנד אביסרור" בבאר שבע
פרויקט הדגל גרנד אביסרור - מגדלי יוקרה בבאר שבע | צילום: דייגו מיטלברג

אביסרור משה ובניו, הודיעה על התחלת השיווק של הקומות הגבוהות בבניין השלישי בן ה-30 קומות, של פרויקט הדגל "גרנד אביסרור" בבאר שבע. "פרויקט זה מהווה את חוד החנית הטכנולוגית אם ברמת הבנייה הירוקה והפיתוחים הטכנולוגיים הנוספים, ובין ביוקרה ובחדשנות שהוא מביא עמו לאזור הדרום", נמסר.

פרויקט היוקרה "גרנד אביסרור", אשר ממוקם בשדרות טוביהו מול הגרנד קניון, הינו פרויקט ייחודי באזור הדרום. הפרויקט כולל קומפלקס של ארבעה מגדלי יוקרה בני 30 קומות. הדירות המשווקות במגדל השלישי בקומות הגבוהות החל מקומה 15, הנן בנות 4, 5, ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הדירות בפרויקט נהנות מנוף פתוח וממרפסות שמש בגדלים שונים.

דיירי הפרויקט ייהנו ממיטב הפסיליטיס המתקדמים, ביניהם: מועדון כושר וספא במבנה חיצוני שנועד לשרת את דיירי ארבעת המגדלים, בית כנסת פרטי, גן ילדים, חדר דיירים בכל מגדל, לובי כפול ומפואר, חדר אופניים ועגלות ועוד. מפרטן הטכני של הדירות עשיר וכולל: תריסי גלילה חשמליים בכל הדירה, סוויטת הורים מפוארת, אסלות תלויות, דלתות פנדור דגם יוניק לבן, מטבח מפנק ועוד.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק, אביסרור משה ובניו, מסר: "פרויקט גרנד אביסרור מהווה את פרויקט הדגל שלנו והוא מציג את הבנייה הירוקה, המתקדמת והחדשנית בקומפלקס שלא נראה כדוגמתו באזור. ניתן לאפיין את הרוכשים בפרויקט בעיקרם כמשפרי דיור ומצמצמי דיור, אשר מעוניינים לחיות ברמת חיים גבוהה ובלתי מתפשרת, בסמיכות למרכזים ומוסדות תרבות וחינוך מובילים בעיר ביניהם הגרנד קניון. אנו מזהים מגמה חיובית של תושבים חוזרים מיישובים סמוכים כמו עומר, להבים, מיתר, המבקשים לשמור על איכות חיים בדירות המדמות מרחבים של בית צמוד קרקע ולקבל ערך מוסף של וילה לגובה עם נוף פתוח ונגישות למתקנים מפנקים ומתקדמים בבניין".

צילום: דייגו מיטלברג

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה