עסקים וכלכלה

"מחסני השוק" מציגה: פסטה בפחות מ-4 שקלים!

עסקים וכלכלה22 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

מבצעים חסרי תקדים באחת מרשתות השיווק המובילות במדינה, לרגל יום הפסטה הבינלאומי

"מחסני השוק" מציגה: פסטה בפחות מ-4 שקלים!
צילום: b-smart

יום הפסטה הבינלאומי, שיחול ב-25 בחודש, איננו פוסח על תושבי הנגב; לרגל היום המיוחד, יוצאת רשת "מחסני השוק" במבצעים חסרי תקדים על מגוון מוצרי הפסטה. במסגרת המבצעים, ישווקו מוצרי הפסטות של המותגים השונים בהנחות משמעותיות בכל סניפי הרשת.

דוגמאות למבצעים, שיחולו במשך שלושה ימים: פסטה "ברילה" ב-3.90 שקלים ליחידה על מגוון הצורות, פסטה "רומו" האיטלקית המובחרת ב-4.90 שקלים ליחידה, פסטה "המותג" במחיר שלא תמצאו בשום מקום של 1.90 שקלים בלבד ליחידה. המבצעים יתקיימו בסניפי "מחסני השוק" וכן בחנות האונליין בימי רביעי, חמישי ושישי, בין ה-24 ל-26 בחודש.

איתי נעמן, מנהל השיווק של הרשת: "אנו מקפידים לחדש, להפתיע ולספק מבצעים ייחודיים לאורך כל ימות השנה ללקוחותינו הנאמנים, בין אם בסניפי הרשת ובין אם בחנות האונליין, לרווחת הציבור, זאת במטרה שהקנייה תהיה תמיד משתלמת לצד חוויית קניה בלתי מתפשרת בסניפים אסתטיים ונקיים ושירות איכותי ומקצועי".

"מחסני השוק" הינה אחת מרשתות השיווק המובילות בארץ, ומונה כיום 28 סניפים. הרשת מתחייבת למחירים נגישים בסל הקניות לאורך כל השנה, לצד מחויבות ודאגה אינסופית לאיכות המוצרים וטריותם. כחלק מהאני מאמין של "מחסני השוק", היא דואגת לשירות מקצועי, יעיל ואדיב, ומציעה אף שירותי אונליין להזמנה מהירה ונוחה. הרשת משווקת, בין השאר, גם מוצרי מהדרין ייחודיים, אותם ניתן להשיג בסניפי "מחסני השוק".

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

ריח של פסח ב-!BOOOM

בכניסה לסניף ״בום״ במגדל הרכבת ובקניון עזריאלי הנגב בב"ש, צריך לפתוח חזק חזק את העיניים ואת האף כדי ליהנות מהמראה המרהיב והריח הנעים של פסח שמתקרב…

עסקים וכלכלה27 במרץ 2024    דקה אחת
0

בשורה מתוקה לתושבי הדרום: "שוויצריה הקטנה" מגיעה...

רשת הממתקים המובילה בבעלות איש העסקים רמי לוי (סופר קופיקס), השיקה סניף מושקע במיוחד עבור תושבי הדרום בקניון עזריאלי הנגב

עסקים וכלכלה7 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה