עסקים וכלכלה

"מהפכה בעולם הרכב" – אוטו אאוטלט

עסקים וכלכלה23 באפריל 2018    2 דקות
0

אין מי שלא ראה, שמע, או דיבר בחודשים האחרונים על "אוטו אאוטלט", המרכז הגדול בדרום שניתן להשיג בו הכל לרכב, שהוקם לאחרונה בעמק שרה

"מהפכה בעולם הרכב" – אוטו אאוטלט
האני אבו סויס וגיא איבגי | צילום: "שבע"

למי שלא יודע, הכל התחיל במוסך "אוטו שוקת", שהוקם בשנת 1989 והמשיך בשוק העירוני בשנת 1999 בחנות המוכרת והידועה: "חלפי השוק".

לדברי האני אבו סויס, מבעלי המקום: "שנים ישב לי בראש להקים מרכז גדול ואמיתי לרכב בדרום, שיענה על כל הצרכים. מאביזרי פינוק, דרך כל האביזרים לניקוי הרכב, כל מוצרי השמע והמולטימדיה ועד לצמיגים לרכב, מצברים וטיפולים שוטפים". ואכן המחירים הם מחירים שלא הורגלנו לקבל עד היום, בטח שלא בדרום – ובמילה אחת: "מהפיכה".

על מנת לנהל מקום בסדר גודל כזה (כ-1,100 מ"ר), היה צורך דחוף באדם עם נסיון עשיר ויצירתי, שיוכל "לנווט את הספינה" ולתת מענה לכל דרישות המקום. בדיוק לשם כך הובא גיא איבגי, אשר בעברו עבד במספר תפקידים ברשת "אוטו דיפו", ממנהל סניף ועד תפקידו האחרון כמנהל מכירות ארצי של הרשת.

"בראש ובראשונה המטרה העיקרית שלנו הייתה ועודנה להביא את המוצרים הטובים ביותר שקיימים בשוק, במחירים האטרקטיביים ביותר שיש", אומר איבגי, "ובכך לבטל את הנוהג שהיה קיים עד היום, כאשר אנשים שהיו צריכים מוצר מסוים לרכב, נסעו עד למרכז משני טעמים: בגלל מחיר ומשום שלא ניתן היה להשיג, בהרבה מקרים, חלקים מסוימים שנדרשו לרכב". לדבריו של גיא, "מהניסיון האישי שלי, ניתן למכור במחירים שווים לכל נפש ועדיין להרוויח".

ניתן למכור במחירים שווים לכל נפש ועדיין להרוויח".

חשוב לציין כי בעקבות הפרסום הרחב בו יצאה החברה, הורמו הרבה גבות בתחילת התהליך. לדוגמא: טיפול 10,000 הכולל שמן חצי סינטטי, פילטר שמן, פילטר אוויר, בדיקת בלמים ועבודה, ב- 179 שקלים כולל מע"מ .

או 4 צמיגים לרכב עד מידה 205/55/16 ב-549 שקלים, כולל מע"מ (עם 4 שנות אחריות ). מצברים עד 62 אמפר, ב- 369 שקלים בלבד!

כיום, מספר חודשים אחרי, אנו יכולים לדווח כי הלקוחות שבאו בהמוניהם נוכחו לגלות כי אין כאן שום הטייה ואכן המבצעים מדברים בעד עצמם, חומרי הגלם הנמכרים במקום הם באיכות לא פחות ממצוינת והראיה לכך היא כמות הלקוחות ההולכת וגדלה של המקום. זאת עכב חוות הדעת החיוביות שמותיר אחריו קהל הלקוחות.

"הסיבה למחירים הללו מאד פשוטה", אומר האני. "להבדיל ממקומות אחרים, אנחנו היבואנים של כל החלפים אותם אנו משווקים ולכן נחסכים כאן דמי התיווך והחלק המוזמן עובר ישירות מהיבואן לצרכן. מכאן המחיר האטרקטיבי".

לדברי גיא, אנו נמצאים עדיין באמצע התהליך ונכונו לנו עוד הפתעות רבות בהמשך, אך כבר כעת אנו יכולים לדווח כי בקרוב תיפתח מחלקת מיזוג אויר מקצועית לרכב, ובמחירים שלא הכרנו עד היום.

לנו לא נותר אלא לאחל המון הצלחה בהמשך וכן ירבו עסקים כמוכם.

הפתעות רבות בהמשך

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה