ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

הצהרת כוונות

ספורט9 בפברואר 2020    4 דקות
0

צפו בתקציר: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה. את השערים כבשו בן שהר צמד ומיגל ויטור. השוער אוהד לויטה הדף פנדל. הופעות בכורה לקשר ההולנדי אלטון אקולטסה שבישל והחלוץ אנתוני וארן שנכנס כמחליף. אור דדיה הורחק

הצהרת כוונות
שחקני הפועל באר שבע חוגגים ניצחון. צילום: דני מרון

קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע אירחה הערב (ראשון), את האחרונה בדירוג סקציה נס ציונה באצטדיון "טרנר", לעיני 7,217 צופים בלבד, וניצחה בתוצאה 0:3 זאת במסגרת משחקי המחזור ה-23 בליגת העל.

המאמן יוסי אבוקסיס, ערך שלושה שינויים בהרכב שסיים בתיקו 1:1 במחזור הקודם בחוץ מול מכבי נתניה, כאשר המגנים אור דדיה ואורן ביטון והקשר ההולנדי אלטון אקולטסה, עלו ב-11 הראשונים על חשבונם של הקפטן בן ביטון, שון גולדברג וההולנדי נייג'ל האסלביינק שישבו על ספסל המחליפים.

יוסי אבוקסיס. יש ניצחון צילום: דני מרון

עוד על ספסל המחליפים היו  שוער המשנה החדש ירדן קרישטול, הזר החדש הקשר הפורטוגלי דוד סימאו והחלוץ אנתוני וארן (שהגיע מבית"ר ירושלים),והקשר נאור סבג,. לעומתם, מי שלא נכלל בסגל היה חלוץ הרכש קייס גאנם, שהגיע מהפועל רעננה, בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

יצוין, כי מי שענד את סרט הקפטן היה הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור.

הפועל באר שבע הגיעה להתמודדות כשהיא נמצאת במקום הרביעי בטבלת ליגת העל עם שמונה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. מנגד, סקציה נס ציונה במקום ה-14 והאחרון ולה שלושה ניצחונות, שש תוצאות תיקו ו-13 הפסדים.

שחקני שתי הקבוצות עלו לכר הדשא כשהן מלווים יד ביד עם שחקניות קבוצת הילדות של הפועל באר שבע בכדורגל.

המשחק עצמו נפתח בשער מוקדם של המקומיים. בדקה ה-8 כדור רוחב ברגל שמאל של הזר ההולנדי החדש אלטון אקולטסה, מצא את ראשו של מלך השערים החלוץ בן שהר שנגח לרשת 0:1 לבאר שבע.

אלטון אקולטסה בפעולה צילום: דני מרון

"האדומים" מבירת הנגב המשיכו ללחוץ. בדקה ה-12 כבש הקפטן, הבלם הפורטוגלי מיגל  ויטור בנגיחה, אבל השער נפסל על ידי מערכת ה-var בגלל שהקשר תומר יוספי היה בנבדל.

בדקה ה-17 שהר בעט מתוך הרחבה, והשוער האורח עומרי גלזר, הציל נהדר. בדקה ה-25 ספג אקולטסה צהוב ראשון בארץ הקודש. שלוש דקות לאחר מכן הצטרף אליו הקשר הפורטוגלי ז'וסוואה שקיבל את הצהוב התשיעי שלו העונה.

בדקה ה-30 יוספי בעט מרחוק וגלזר הדף. בדקה ה-31 יוספי מסר לשהר שהבקיע את שערו השני במשחק 0:2 לבאר שבע. שערו ה-11 העונה של שהר.

בן שהר חוגג צמד
צילום: דני מרון

בדקה ה-36 הכשיל המגן אור דדיה את רז נחמיאס על מפתן הרחבה. הקוון הניף את הדגל לנבדל. ואז מערכת ה-var בדקה במשך חמש דקות האם ההכשלה הייתה בתוך הרחבה, ובסופו של דבר דדיה קיבל את הכרטיס האדום מכיוון שהיה השחקן האחרון בקו ההגנה.

בעקבות האירוע השופט לירן ליאני הוסיף שש דקות למחצית הראשונה, בהן נס ציונה כמעט חזרה למשחק. דקה בתוך התוספת נגע ויטור בידו וקיבל כרטיס צהוב. לנס ציונה נפסק כדור חופשי, אותו בעט רז שטיין למשקוף. שלוש דקות בתוספת החמצה ענקית של החלוץ מוסה מאזו, שבעט ברשלנות החוצה מלב הרחבה. בסיומה של המחצית 0:2 לבאר שבע.

מערכת ה-var אחרי עוד אירוע צילום: דני מרון

בפתיחת המחצית השנייה ערך המאמן אבוקסיס חילוף. בן ביטון נכנס במקומו של הקשר ניב זריהן. בדקה ה-50 רז שטיין שיגר בעיטה, אבל השוער לויטה הדף. בדקה ה-62 החניכים של ארז בלפר מנס ציונה כמעט כבשו. בעיטה אדירה של טאבין  לילאי ושוב לויטה הדף הפעם לקרן.

אוהד לויטה. הצלות נפלאות צילום: דני מרון

בדקה ה-73 התבצע החילוף השני בבאר שבע. כובש הצמד בן שהר הוחלף על ידי הקשר נאור סבג. בדקה ה-76 שילוב מנצח של הפורטוגלים. קרן של ז'וסוואה הגיעה לראשו של ויטור שנגח פנימה 0:3 לבאר שבע. בדקה ה-79 החילוף האחרון של באר שבע. אקולטסה יצא והחלוץ אנתוני וארן נכנס להופעת הבכורה שלו בהפועל באר שבע, זאת לקול תשואות האוהדים.

אנתוני וארן. הופעת בכורה
צילום: דני מרון

בדקה ה-86 אותו וארן נגע ביד ברחבה ונפסק פנדל לנס ציונה. בדקה ה-89 סהר לוי בעט פנימה, אבל השופט ליאני פסק בעיטה חוזרת בגלל ששחקנים מס ציונה נכנסו לרחבה לפני הבעיטה. בדקה ה-90 ובבעיטה החוזרת, לוי שינה כיוון, אבל לויטה לא התבלבל והדף את הפנדל לקרן.

השופט לירן ליאני הוסיף 4 דקות להתמודדות, והתוצאה נותרה בעינה 0:3 לבאר שבע. במחזור הבא תתארח הפועל באר שבע אצל בני יהודה תל אביב, ביום שבת בשעה 17:30 באצטדיון "בלומפילד". מדובר ב"דרבי" עבור המאמן יוסי אבוקסיס שיפגוש את קבוצתו הקודמת.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, שיר צדק, מיגל ויטור, אורן ביטון, ניב זריהן (בן ביטון, 46), מרואן קבהא, ז'וסוואה, תומר יוספי, אלטון אקולטסה (אנתוני וארן, 79), בן שהר (נאור סבג, 73).

כתבות נוספות

0

התחלקו בנקודות: תיקו בין נתיבות לירוחם

ליגה ב': חניכיו של מוטי עטר כבר הוליכה 1:3, אבל מושיקו אביטן עם צמד, אמר את המילה האחרונה

ספורט20 באפריל 2024    2 דקות
0

300 הופעות וניצחון

מ.ס דימונה ציינה לפני משחק הליגה מול א.ס נורדיה, 300 הופעות של משה אסולין בקבוצה הבוגרת. הקפטן הוותיק נכנס כמחליף בדקה ה-78, כשקבוצתו בפיגור 3:1. את הסוף, כולם יודעים... במחזור הבא: מאבק על יתרון הביתיות בפלייאוף

ספורט20 באפריל 2024    2 דקות

כתיבת תגובה