חדשות

במועצת קדימה צורן למדו מדימונה

חדשות18 בינואר 2018    דקה אחת
0

בכירי המועצה המקומית מהשרון, בהובלת ראש המועצה שביט מס, נפגשו עם ראשי העירייה בדימונה

במועצת קדימה צורן למדו מדימונה
מפגש הגומלין בדרך. האורחים מקדימה צורן בדימונה | צילום: עיריית דימונה

ראש מועצת קדימה צורן, שביט מס, ובכירי המועצה המקומית הגיעו, באחרונה, למפגש שכולו יום לימוד עיוני ומעשי בדימונה. מהעירייה נמסר, שאת פני בכירי המועצה קיבלו ראש הרשות בני ביטון ובכירי העירייה. במסגרת המפגש, נועדו ביניהם מנהלי האגפים משתי הרשויות, והחליפו דעות, במטרה לקדם את ענייני המועצה מהשרון. כך, למשל, ניתחו מזכירי העיר דימונה והמועצה תוכניות, ודנו בהתנהלות הרשויות מכאן ומשם, כמו גם הגזברים, הדוברים/ עוזרים ושאר בעלי התפקידים הבכירים.

מעבר ללימוד העיוני, שהתקיים ב"האב" ("נטגב" – דימונה), וריגש את האורחים, מהקמתו, צורתו ותכניו, נערך גם סיור ממונע, בהדרכת ביטון, שהסביר ופרש את משנתו בפני האורחים. אלו התפעלו מהתפתחותה והתקדמותה של העיר דימונה, כאשר מס מודה לראש העירייה על האירוח והיום המעניין והמלמד בעירו, ומזמין את בכירי עיריית דימונה לביקור גומלין במועצת קדימה צורן. שני ראשי הרשויות החליפו תשורות סמליות: דגלי העיר והמועצה ומזכרות מכאן ומשם.

 

בני ביטון, ראש עיריית דימונה | צילום: עיריית דימונה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה