חדשות

עוד אוטובוסים לחיילים בדרום

חדשות14 בינואר 2018    דקה אחת
0

תגבור נסיעות וקווי תחבורה ציבורית לבסיסי צה"ל

עוד אוטובוסים לחיילים בדרום
קל יותר להגיע ליחידה. חיילים בהסעה | צילום אילוסטרציה: דו"צ

עם תחילת השנה הלועזית החדשה, נכנסה בצה"ל לתוקף פקודה חדשה, במטרה לתת מענה טוב יותר לחיילים, המשרתים באזור הדרום. דובר צה"ל מוסר, שמרכז ההובלה של חיל הלוגיסטיקה בשיתוף חטיבת הלוגיסטיקה, החיל שינויים בלוחות הזמנים, ונוספו קווי אוטובוס בתחבורה הציבורית במרחב. התגבור נעשה בהמשך לפעילות רחבה של מרכז ההובלה, בשיתוף משרדי הביטחון והתחבורה, כדי לאפשר לכל חייל הגעה נוחה, מהירה ובטוחה לבסיס.

ואלה השינויים והתוספות: ליחידות הערבה נוספו נסיעות בשעות העומס (מעבר ללוח הזמנים הרגיל), לאזור אילת נוספו נסיעות (בימי א' מבאר שבע לאילת בקווים 382 ו-392 בשעות 9:30, 9:45, 10:30; בימי ב' מבאר שבע לאילת בקווים 392 ו-382 בשעה 13:45; בימי ד' מאילת לבאר שבע בקו 392 בשעה 9:00; ובימי ה' מאילת לבאר שבע שתי נסיעות בקו 392 בשעה 7:00), למחנות צאלים נוסף קו חדש של חברת "דן בדרום" (145 מאשלים לשדרות, העוצר בשער מל"י ובשער הסדנא), ולקריית ההדרכה (עיר הבה"דים) נוספו נסיעות של קו 170 מהתחנה המרכזית בבאר שבע בימים ג' וד'.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה