חדשות

לשכת המסחר והעירייה למען בעלי העסקים

חדשות10 בינואר 2018    דקה אחת
0

פגישות דו שבועיות בלשכה בין הנשיא משה טרבלסי וחבר מועצת העיר יוסי דדוש לסיוע לבעלי עסקים

לשכת המסחר והעירייה למען בעלי העסקים
שילוב כוחות. מימין, טרבלסי ודדוש | צילום: יח"צ

נשיא לשכת המסחר והתעשייה בבאר שבע משה טרבלסי, וחבר מועצת העיר יו"ר ארגון נפגעי ואלמנות תאונות עבודה בישראל יוסי דדוש, יסייעו לבעלי עסקים בהסרת חסמים ביורוקרטיים מול גופים שונים, כולל העירייה (בתשלומי ארנונה וענייני רישוי עסקים והנדסה). היוזמה נולדה מתוך מצוקה גדולה, אליה נקלע אחד מבעלי העסקים בעיר, שיוסי דדוש הצליח לעזור לו בהנגשה ובהפחתת חסמים.

ל"שבע" נמסר, שמהשבוע הקרוב ייפגשו טרבלסי ודדוש אחת לשבועיים, בימי רביעי, בין 17:00 ל-19:00, במשרדי לשכת המסחר בעיר העתיקה, וינסו לסייע לבעלי עסקים. בהמשך, יצטרפו גם חברי המועצה יוסי בן עמי ומשה ינאי.

דדוש: "אין ספק שהיוזמה החדשה תסייע רבות לבעלי עסקים, שנקלעו לקשיים ביורוקרטיים ובחובות ארנונה שהצטברו. נושא חשוב שעלה בשיחותינו הוא העניין, שבעלי עסקים מקומיים נוטים שלא לגשת למכרזים. אנחנו רוצים להנגיש את הנושא לבעלי העסקים, ולקדם גם את העניין הזה. המהלך המדובר צפוי גם להרחיב את מעגל משלמי הארנונה בקרב בעלי העסקים; הסרת החסמים תביא לכך שיותר בעלי עסקים ישלמו את הארנונה כתקנה, במיוחד לאור העובדה שרבים מהם לא מודעים לכך שכבר היום ישנה יוזמה של עיריית באר שבע, הפועלת למתן הנחה של עד 50 אחוז בתשלום חובות עבר מצטברים של אותם עסקים".

טרבלסי: "אחד התפקידים העיקריים של לשכת המסחר והתעשייה הוא לעזור לבעלי עסקים במצוקות שונות, וגיוס חברי מועצת העיר לטובת הנושא זו דרך טובה ונכונה לעשות את זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה