חדשות

כתב אישום נגד בדואים בגין גניבת כלי רכב בעיר רחובות

חדשות25 ביוני 2023    דקה אחת
0

במסגרת המהלכים שנוקטת משטרת מרחב נגב לחיזוק המשילות בדרום, מתבקש גם אישור למעצר שלושת החשודים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם

כתב אישום נגד בדואים בגין גניבת כלי רכב בעיר רחובות
להרוס ולגנוב. אחד מכלי הרכב | צילום: דוברות המשטרה

חטיבת התביעות המשטרתית הגישה בשבוע שעבר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שלושה תושבי רהט ופזורת אלעאסם בשנות ה-30 לחייהם, בגין מעורבותם לכאורה, בשני אירועים של גניבת כלי רכב בעיר רחובות.

לאתר "שבע" נמסר, שמכתב האישום עולה שב-7.3 השנה, קשרו הנאשמים קשר ביחד עם נוספים, לגנוב כלי רכב מסוג טויוטה מהעיר. לצורך ביצוע הגניבות, הסתייעו הנאשמים ואדם נוסף בציוד לפריצת כלי רכב, שכלל בין השאר, מכשור אלקטרוני וכלי פריצה שונים. כמו כן, השתמשו הנאשמים בשני כלי רכב "מבצעיים" מסוג סקודה ושברולט, במטרה להגיע למקום שבו חנו כלי הרכב ולבצע את זממם. בהגיעם לרחובות, פרצו הנאשמים לשני כלי רכב מסוג טויוטה, תוך גרימת נזק למכוניות, והצליחו לגנוב רכב שחנה ברחוב הרצל בעיר. מיד לאחר מכן, המשיכו בנסיעה לכיוון כביש 6 עם הרכב הגנוב בליווי כלי הרכב "המבצעיים" ששימשו אותם לביצוע העבירות.

במסגרת פעילות יזומה נגד עבירות הרכוש הפוגעות בביטחונם האישי של התושבים, הצליחו לוחמי יחידת מג"ן (מגן גבולות נגב) ויס"מ של מרחב נגב, בשיתוף יחידות המודיעין של מחוז דרום, להתחקות אחר מסלול נסיעתם של כלי הרכב, ועצרו אותם כשעה בלבד לאחר הגניבה. המעצר נעשה בתום מרדף משטרתי, במהלכו נפרץ מחסום שהוצב בסמוך למחלף קריית גת, תוך סיכון חיי השוטרים ומשתמשי הדרך. החקירה העלתה שאחד הנאשמים נהג ברכב הגנוב תחת השפעת סמים, כאשר מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

החשודים נחקרו ביחידת מג"ן ותחנת ערד של מרחב נגב. מעצרם הוארך מעת לעת בידי בית המשפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירת המשטרה הגישה כאמור, יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

ברחובות רחובות (באיבות דוברות המשטרה)

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה