חדשות

עידו אטיאס יתמודד למועצת העיר ב"ש

חדשות23 ביוני 2023    3 דקות
0

הפעיל החברתי בן ה-28 רוצה "להחזיר לעיר המדהימה בה אני חי, את כל הטוב שקיבלתי ממנה"

עידו אטיאס יתמודד למועצת העיר ב"ש
"מבטיח שיהיה מעניין". עידו אטיאס | צילום: אלבום פרטי

לפני כחודש, פרסמנו בעיתון "שבע", שבעקבות הצלחת ההפגנות הגדולות גם בב"ש נגד הרפורמה המשפטית, עשויה להתמודד למועצת העיר רשימה ליברלית. ואכן, הפעיל החברתי עידו אטיאס, הודיע השבוע על התמודדות למועצה בבחירות המוניציפליות הקרובות

כזכור, לפני כחודש פרסמנו בעיתון "שבע", שייתכן שבעקבות ההצלחה של ההפגנות הגדולות נגד הרפורמה המשפטית גם בבאר שבע, עשויות לרוץ בבחירות המוניציפליות בעוד כארבעה חודשים, דמויות ליברליות חדשות, במסגרת קבוצה של סטודנטים וצעירים בעיר, הפועלת להקמת רשימה, שכרגע מתכוונת לרוץ רק למועצת העיר.

לאתר "שבע" נמסר, שעידו אטיאס (28) הוא אחד המועמדים. אטיאס הוביל במהלך השנים שלל מאבקים חברתיים בעיר באר שבע, ביניהם המאבק נגד עליית מחירי השכירות, העלאת המודעות לאלימות נגד נשים, כמו גם את המחאה נגד המהפכה המשפטית, שסחפה אחריה אלפי תושבים.

בהודעה בעניין ציין המתמודד, ש"תקופה ארוכה, מתבשל בי הרצון להחזיר לעיר המדהימה בה אני חי, את כל הטוב שקיבלתי ממנה. אני שמח ומתרגש לעשות את הצעד הגדול הבא שלי למען באר שבע ותושביה, ולהתמודד למועצת העיר. באר שבע מתפתחת באופן מעורר השראה, אך יש עוד הרבה מה לעשות. לכן, אני מתכוון להוות כוח משלים לראש העירייה רוביק דנילוביץ', ולקדם סוגיות הנוגעות לדיור, תרבות ופנאי, צעירים וסביבה. מזמין את כולם להצטרף אליי למסע".

בדף הפייסבוק שלו, הוא כתב בין היתר: "מהרגע שהגעתי לבאר שבע, התאהבתי בעיר, והפכתי לי אותה לבית. התאהבתי בייחודיות שלה, במגוון התרבותי, באנשים. לא סתם מכנים אותה בירת הנגב. אני באמת מאמין שבאר שבע היא אחת הערים החשובות ביותר במדינה, ושהיא יכולה וצריכה להתוות את הדרך של הנגב כולו לעידן חדש. ההתפתחות של העיר בשנים האחרונות, מדהימה ומרגשת באמת, אך עדיין יש עוד כל כך הרבה מה לעשות ולאן להתפתח, בעיקר בנושאים שחשובים לנו: להוות בית לעוד המון צעירים שעוזבים את העיר מדי שנה, לייצר הזדמנויות להתפתחות אישית ומקצועית, להיות מוקד משיכה של תרבות ופנאי, להוביל מודל של חיים משותפים לכלל הקהילות בעיר, לשפר את שירותי העיר לתושביה ועוד.

"בנוסף", הוא ממשיך, "ההתעוררות של המחנה הדמוקרטי בעיר בחודשים האחרונים, הבהירה לי שיש פה ציבור גדול מאוד שרוצה שקולו יישמע. זה נכון ברמה הלאומית, וזה נכון גם ברמה המקומית. קול של שוויון, קול של מגוון קהילות, קול של עיר לכולנו, בה כל אחד ואחת יכולים לחיות לפי סל ערכיהם וראות עיניהם. קול של ציבור שהתעורר. אז, אחרי שנים של פעילות חברתית ופוליטית לקידום צדק חברתי ושוויון בעיר ובמדינה, ואחרי שנתיים בהן 'התבשל' בי הרעיון להחזיר לעיר את כל הטוב שקיבלתי ממנה, אני מתרגש מאוד לעשות צעד גדול קדימה ולסמן את הבחירות למועצת העיר כיעד הבא. אני יכול להאריך פה עוד הרבה: על דיור, תעסוקה, תרבות וסביבה, על יוזמות שקידמתי בעבר ושאני חולם לקדם בעיר בעתיד, ותאמינו לי שאעשה זאת המון ב-19 השבועות שלפנינו (אבל מי סופר?…), אבל כרגע, חשוב לי להזמין אתכן ואתכם לצאת איתי יחד למסע הזה… לחיי ההרפתקאות שבדרך. יחד אין לי ספק שננצח".

בתשובה לשאלות אתר "שבע" מי יהיו שותפיו ברשימה למועצה והאם הוא יעמוד בראשה, ענה אטיאס: "כרגע, אני בשיחות עם כל מיני גורמים ודמויות, ויש כמה כיוונים אפשריים שאני שוקל. בער בי כבר להכריז ולצאת עם זה החוצה, כי אני מרגיש שיש צמא לקול הליברלי בעיר. אז אני יוצא לדרך עצמאית ובטוח שייווצרו הזדמנויות וחיבורים. לא סתם קוראים לזה 'לרוץ'. אז זו יריית הזנקה להתחיל להריץ את העניינים בקצב מהיר יותר, ואמשיך לעדכן בהתפתחויות. מבטיח שיהיה מעניין"…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה